18. 10. 2021, 12:00 | Promocijska objava

Kompletno urejene finance omogočajo enostavno in pregledno poslovanje

Digitalizacija je spremenila naša življenja in navade, kar opažajo tudi v bančništvu. Opravljanje najpogostejših bančnih storitev se seli na digitalne kanale, kot sta spletna in mobilna banka, plačujemo s karticami in nakupujemo prek spleta. V Novi KBM ob tem poudarjajo, da je pomembno poznati tudi pasti, ki jih nastavljajo spretni spletni goljufi. Poslovanje na daljavo je lahko zelo varno, če poznamo in upoštevamo najpomembnejše varnostne nasvete.

Odprite račun iz udobja lastnega doma – brez odvečnih poti in papirjev

V Novi KBM prisluhnejo potrebam svojih strank, ki želijo vse več storitev opravljati neodvisno od delovnega časa poslovalnic, specializiranih bančnih okenc ali pošt – Nova KBM je namreč edina banka v Sloveniji, ki svojim strankam omogoča opravljanje najpogostejših bančnih storitev tudi na vseh poštah po državi.

V banki nenehno nadgrajujejo nabor storitev, ki jih lahko stranke opravijo na daljavo. Stranke uporabljajo digitalne kanale za opravljanje večine najpogostejših bančnih storitev, med katerimi prevladujejo plačevanje položnic, sklepanje varčevanj in depozitov, pregled stanja in prometa na računu ter prenašanje sredstev med računi.

Na daljavo pa je mogoče opraviti tudi druge bančne storitve. Nova KBM je banka, ki omogoča novim strankam odprtje Računa za mlade, Osebnega Plus računa in Net računa kar iz udobja lastnega doma z uporabo mobilne banke mBank@Net, prek katere lahko zraven novih tudi obstoječe stranke sklenejo najbolj priljubljen paket v Novi KBM, Paket Komplet.

Skoraj 180 tisoč zadovoljnih strank

Paket Komplet, ki je izbira že skoraj 180 tisoč zadovoljnih strank Nove KBM, združuje bančne storitve, ki jih stranke najpogosteje uporabljajo v vsakodnevnem poslovanju. Vključuje osebni račun in obveščanje o poslovanju na računu, najboljšo spletno in mobilno banko, odobritev izrednega limita na osebnem računu do 8.500 € brez stroškov odobritve, pa tudi nižjo obrestno mero pri najemu stanovanjskega kredita, mDenarnic@ in Flik. Imetnikom Paketa Komplet pripada tudi debetna kartica Visa Nove KBM, z njo pa številne ugodnosti pri izbranih partnerjih banke pri plačevanju s to kartico. Brezskrbno in varno poslovanje je imetnikom debetne Visa kartice Nove KBM omogočeno z uporabo varnostnega SMS obveščanja, ki poskrbi, da ste z SMS-om, ki ga prejmete na svoj mobilni telefon, obveščeni o vsaki transakciji, ki je bila opravljena z debetno kartico. Vsem novim strankam, ki boste Paket Komplet sklenile do 31. 12. 2021  v poslovalnici, specializiranem bančnem okencu, katerikoli pošti ali prek mobilne banke, bo Nova KBM omogočila brezplačno vodenje paketa kar 6 mesecev.

Za zahtevnejše stranke in stranke, ki imajo večje želje ter cilje, v Novi KBM ponujajo Paket Premium in svetujejo, da v najbližji poslovalnici povprašate o možnosti sklenitve. Osebni bančnik vam bo z veseljem odgovoril na vaša vprašanja in vam poiskal najboljše rešitve.

Najboljši spletna in mobilna banka v državi

V Novi KBM se lahko pohvalijo, da sta njihovi spletna in mobilna banka Bank@Net in mBank@Net že drugo leto zapored najboljši v Sloveniji. V neodvisni raziskavi podjetja E-laborat v letu 2021, v kateri so sodelovale vse spletne in mobilne banke, dostopne na slovenskem trgu, sta največ točk prejeli prav aplikaciji Nove KBM. Prednost spletne in mobilne banke Nove KBM je tudi v tem, da si lahko stranke obe aplikaciji aktivirajo na daljavo v samo eni minuti, v Novi KBM pa zagotavljajo, da je postopek hiter in enostaven, kot je enostavna uporaba obeh aplikacij. To dokazuje tudi najstarejši registriran uporabnik spletne banke Bank@Net, ki šteje kar 101 leto. Zraven številnih funkcionalnosti obeh aplikacij je strankam v spletni in mobilni banki na voljo tudi prikaz številke, kartice, PIN in CVV kode, Nova KBM pa je tako prva banka v Sloveniji, ki svojim strankam ta prikaz omogoča.

Preverite svoje znanje

Dejstvo, da se poslovanje ljudi vse bolj seli na digitalne poti, povečuje tudi njihovo izpostavljenost različnim vrstam prevar na spletu, ob uporabi socialnih medijev, plačilnih kartic in mobilnih naprav. Ker je varno poslovanje tudi sicer ena ključnih prioritet Nove KBM, so pripravili posebno spletno mesto, na katerem predstavljajo najpogostejše prevare in nasvete, kako ravnati, če postanemo žrtev goljufov. Kako vešči ste prepoznavanja spletnih prevar in kako dobro poznate pasti, ki jih nastavljajo spletni prevaranti? Rešite kratek kviz. Zagotovo se boste naučili kaj novega, zaradi česar bo vaše poslovanje še varnejše.

Promocijsko gradivo