20. 1. 2008, 17:04 | Vir: Playboy

Naša barka

»Bil je lep poletni dan …« poje Karmen Stavec, »… sem čakala ga zaman!« Dominatorja 86 boste sicer morali čakati tudi vi, ampak prišel bo zanesljivo. Če se boste le ločili od približno 4,4 milijončka evrov, kolikor zahtevajo za tega lepotca iz oblikovalskega studia Nuvolari & Lenard.

Ravno prav dolg je, 27 metrov namreč, da so na poveljniški mostiček namestili džakuzi za uživače, ki imajo tam zgoraj na voljo obilo ležalnih površin za sončenje, kotno sedežno garnituro, ki se je ne bi sramovali v najboljši dnevni sobi, in še barček za povrh, da se ni treba za vsak koktejlček spustiti nadstropje niže, v salon. Dominatorju se že od daleč vidi, da ima sredozemske korenine.

Slovenske pravzaprav, kajti njegov oblikovalec je Dan Lenard, ki je med drugim podpisan tudi pod načrti 64-metrske jadrnice Felicita west, 59-metrske jahte Baronessa pa … še kar lepe številke drugih lepotcev od 30 do 300 čevljev.

Kljub zajetnim 27 metrom deluje dominator 86 elegantno, športno kot kakšen maserati quattroporte. Zašiljen premec, položna stekla na kabini, nazaj nagnjen radarski lok, »našpičena« stranska okna, v morje elegantno potegnjena kopalna ploščad in podaljšan mostiček, ki pokriva kokpit, bodo poskrbeli, da se vaša barka ne bo mogla neopaženo vtihotapiti v pristanišče. Za nevpadljiva potovanja kupite raje rabljen Jadrolinijin trajekt in ga predelajte, da bo udobnejši. Dominator pač hoče stati v prvi vrsti.

Na križarjenje boste lahko popeljali še šest prijateljev in jih ponoči razvajali v dvoposteljnih kabinah (vsaka ima svojo kopalnico – tista v premcu celo dve), opremljenih z najsodobnejšimi elektronskimi igračkami. Razred zase je lastniška kabina, skorajda majhen apartma, ki ga je Lenard postavil na sredino barke, kjer je trup najširši. Za vaju (z vašo polovico; ali je boljša ali slabša, je odvisno od vas!) so vanjo namestili še delovni kotiček, ločeno sobico za omaro in veliko kopalnico z dvema umivalnikoma ter ločeno kopalno kadjo. Notranjost je iz najboljših materialov, prevladujejo pa mehke preproge, steklo, marmor, vse vrste poliranih, svetlečih se kovin in žlahtno lakiran les.

Kopalna plošča je hidravlično vpeta, da laže parkirate vodne igračke po napornem dnevu, polnem morske zabave, zvečer pa vam (tričlanska) posadka lahko postreže večerjo ob prijetnem pihljanju vetrca v kokpitu. Ali pa za notranjo jedilno mizo, ki je ločena od prostornega salona. V slednjem kraljuje kotna sedežna garnitura s stekleno klubsko mizico ob levem boku, ob desnem pa je »zabavni« del: televizija, glasbena oprema in notranji barček. Do prostorne kuhinje se iz jedilnice mimo komandnega pulta spustite po zavitih stopničkah.

Ah, pa kaj, kdo bo kuhal, naj se s tem ukvarjajo vaši mornarji! Vi se raje namestite v enega od dveh kapitanskih stolov, ki se jih ne bi sramoval niti športni avtomobil. Imajo bočni oprijem za morje stopnje … vsaj 25. Preden se sami lotite upravljanja dominatorja, svetujemo pridobitev licence za kapitana potniških letal. Tale barka ima s Kolumbovo Santo Mario precej manj sorodstvenih vez kot z airbusom 380!

Krmilno kolo je skorajda za okras, pri manevriranju se je treba zanašati na elektronske komande in krmilne palice. Da ne bi bilo v marinah kakšne zadrege, ima dominator poleg obeh Manovih ali MT-ujevih motorjev s po 1550 do 2000 KM še močan krmni in premčni motor, tako da ga lahko parkirate skorajda kot smarta (za nevedneže, to je tisti hecni avtomobil za dva, ki včasih štrli iz parkirnega mesta z nosom na ulico) – če imate na voljo vsaj 27 metrov …

Bočni prehodi na barki in stopnišče (ne stopnice, prav ste prebrali, stopnišče) na komandni mostiček so dovolj široki in varno skriti za visoko ograjo, da se lahko naokrog mirno sprehajate tudi med križarjenjem z dobrimi dvajsetimi vozli, ki jih zmore naš … (oh, od silne želje se nam je kar zatipkalo) … vaš stroj. Ta bo seveda po nekaj sto prevoženih miljah osušil 12.000-litrske posode za gorivo in spet bo treba poseči po tisti platinasti kartici, ki jo sicer drgnete samo v Brionijevem butiku in Cartierjevem salonu, ko praznuje vaša draga. Boste pa črpalko vseeno zapustili z nasmeškom, kajne? Lastniku, ki se že v daljavi klanja za vami, ste ravnokar podvojili mesečni promet!

Dominator 86 je barka, ki jo je greh ne imeti, če se vam po bančnih računih valjajo milijončki iz uvoda. Saj veste, ekonomska teorija pravi, da mora denar za gospodarski napredek krožiti. Obvezno nas pokličite, ko boste dominatorja pripeljali v portoroško marino! Številka je v kolofonu.

Tehnični podatki

  • Dolžina: 27 m
  • Širina: 6 m
  • Prostornina posod za gorivo: 12.000 l
  • Motorji: 2 x MAN ali MTU, po 1.550 do 2.000 KM
  • Cena: približno 4,4 milijona evrov
  • Kje ga dobim: Studio 37, Ljubljana

Za koga: za Janeza Drnovška, ker ni dobil falcona 900, je pa Slovenija pomorska država, zato si zasluži dominatorja 86, ki ima podoben komandni pult kot tisti falcon (pa še precej cenejši je); za Romana Abramoviča, če bi Chelsea slučajno kdaj gostovala v ligi prvakov v Kopru (svojega 150-metrskega Pelorusa bi namreč težko parkiral v marini, pravzaprav bi tam bilo tudi premalo prostora za tenderček z njegove mega jahte); za urednika Playboya (a ni hecno, kako vedno pristavi svoj lonček?).

TEKST: Boštjan Jevšek

FOTO: Proizvajalci

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord