27. 2. 2008, 14:16 | Vir: Playboy

Ostrine ali obline?

Alfa romeo 8C competizione je najlepši avtomobil na svetu. Mehke, oble oblike – preprosto perfektno, ugotavlja Detlef Dreßlein.

PR

Alfa romeo 8C competizione: Vse, kar je res lepo, je oblo. Pomislite na obline dirkališč, nogometnih žog, steklenic piva … in žensk! Pa seveda avtomobilov. Da so obline tudi pri prevoznih sredstvih sila pozitivna reč, so vedeli že snovalci najbolje prodajanega avtomobila vseh časov, Volkswagnovega hrošča. In to vedo tudi izpolnjevalci sanj iz severne Italije, ki so zasnovali alfo 8C competizione. Najlepšo alfo vseh časov!

Niti enega omembe vrednega roba ne boste našli na njej. Oble so stranske, v obliki kapljice izdelane šipe, ki se oblikovno spojijo v zajetne blatnike, ti pa se iztekajo v trikotne, pardon, trioble žaromete. Zadaj, na najlepšem zadku 21. stoletja, so postav­ljene kot kuhinjski krožniki velike in – jasno – okrogle luči.

Sicer je nekoliko težavno zaobljene boke in široka ramena pospraviti v alfine školjkaste sedeže, ampak gre. Pri takšnem avtomobilu vas večje ali manjše udobje pač ne sme posebej motiti. Važno, da je mrcina, oblečena v polirano jeklo, lepa. Okrogel merilnik hitrosti, ki je tako kot merilnik motornih vrtljajev v višini oči, se sicer konča pri številki 330. Na sredinski konzoli je zgolj šest gumbov (seveda okroglih!), poleg njih pa kralj vseh gumbov: Engine Start.

Pospeševanje je izjemno, silovito, brutalno. Grmenje, bobnenje … Zvok motorja je tako žleht, da bi si ga marsikateri ljubitelj ali potencialni kupec z veseljem posnel na zgoščenko.

Menjalnik prestavlja sam ali pa voznik to počne ročno z blagimi potegi dveh zavolanskih ročic. Po 4,5 sekunde je avtomobil na stotici, pulz in adrenalinska črpalka voznika pa že davno onkraj vseh 'normalnih' parametrov.

Dolžina: 4.381 mm, širina: 1.894 mm, višina: 1.341 mm, masa: 1.585 kg, pospešek 0–100 km/h: 4,2 s, največja hitrost: 292 km/h, motor: V8, prostornina: 4.691 cm3, največja moč: 450 KM, največji navor: 480 Nm, specifična moč: 3,52 kg/KM, cena: 159.860 evrov.

Lamborghini reventón: Velika brata iz familije sta nihče drug kot Ferrari in Maserati. Pri slednjem te sanje tudi izdelujejo in tam ga novi lastnik prevzame. Novi lastnik pa seveda ni kar kdorkoli, ampak eden od zgolj 500 srečnih bogatunov na vsem svetu. Na največji avtomobilski trg v Evropi, v Nemčijo, bodo poslali vsega skupaj le 81 primerkov te lepotice, ki jo kupcem dostavljajo od konca januarja.

Da pa ne boste živeli v zmoti: denar ni dovolj! Da bi bil uvrščen med bodoče lastnike, je moral vsak interesent pokazati svojo pripadnost znamki Alfa Romeo. Jep, to je bil pogoj. Potem je moral imeti še srečo. Če so avto že obljubili komu v bližnji okolici, ni še tako silovita privrženost znamki pomenila prav nič. Kdor je bil izbran, je potem z veseljem nakazal slabih 160 tisoč evrov oziroma še nekaj več za malce dodatne opreme – komplet kovčkov, ki se prilega sedežem, zvočniški sistem Bose, tablico z imenom na sredinski konzoli …

Dolžina: 4.610 mm, širina: 2.058 mm, višina: 1.135 mm, masa: 1.700 kg, pospešek 0–100 km/h: 3,4 s, največja hitrost: 340 km/h, motor: V12, prostornina: 6.496 cm3, največja moč: 650 KM, največji navor: 660 Nm, specifična moč: 2,66 kg/KM, cena: 1,19 milijona evrov.

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ