30. 4. 2021, 08:37 | Vir: STA

Spremenjene nakupovalne navade v pandemiji potrojile dobiček Amazona

Shutterstock

Ameriški tehnološki velikan in spletni trgovec Amazon je v prvem četrtletju ustvaril 8,1 milijarde dolarjev čistega dobička, potem ko je v enakem obdobju lani ta znašal 2,5 milijarde dolarjev. Rast je posledica razmaha spletnega nakupovanja zaradi pandemije covida-19.

Prihodki so se povečali za 44 odstotkov na 108,5 milijarde dolarjev. Amazon je s tem presegel pričakovanja analitikov, ki so pričakovali 104,46 milijarde dolarjev prihodkov. Eden največjih spletnih trgovcev je takšno rast dosegel na račun pandemije covida-19, ki je spodbudila nakupovanje prek spleta. Prihodki od prodaje so se v Severni Ameriki povečali za 40 odstotkov na 64,4 milijarde dolarjev, drugod po svetu pa za 60 odstotkov na 30,6 milijarde dolarjev. 

Prihodek Amazon Web Services, Amazonove enote za storitve v oblaku, je porasel za 32 odstotkov na 13,5 milijarde dolarjev. Obenem več kot 200 milijonov ljudi po vsem svetu že plačuje za naročnino na Amazon Prime, Amazonovo platformo za pretočno predvajanje filmov in serij. V tehnološkem velikanu so se ob tem pohvalili, da je letos za njihovim studiem, ki ustvarja originalne vsebine za Prime, najbolj uspešna sezona nagrad.

Kot ob objavi podatkov poslovanja zapisal ustanovitelj Amazona Jeff Bezos, je Amazon Studios prejel rekordnih 12 nominacij za oskarja, pri čemer je dve nagradi tudi dobil.

Družba za drugo četrtletje napoveduje med 110 in 116 milijard dolarjev prihodkov od prodaje. Analitiki trenutno ocenjujejo, da bodo ti znašali 108,68 milijarde dolarjev. 

Amazon je tudi napovedal, da bo t. i. Prime Day, vsakoletna dvodnevna razprodaja, letos potekal junija. Običajno je bil v juliju, lani pa so ga zaradi pandemije prestavili na oktober.

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ