28. 7. 2018, 08:03 | Vir: STA

V Veliki Britaniji kampanja za september brez družbenih omrežij

profimedia

Britanska kraljeva družba za javno zdravje je danes sprožila kampanjo, katere cilj je ljudi prepričati, da se v septembru odpovedo družbenim omrežjem ali vsaj zmanjšajo brskanje po njih. "September brez skrolanja" naj bi bil namenjen razmisleku o tem, kaj ljudje zamujajo, ker dajejo prednost digitalnemu življenju.

Kot so zapisali pri omenjeni skupini, ki si prizadeva za izboljšanje zdravja Britancev, je cilj nove kampanje ljudi pripraviti k temu, da razvijejo bolj zdrav in uravnotežen odnos do družbenih omrežij in razmislijo o tem, kaj so zamudili, česa niso zamudili in kaj drugega bi lahko počeli v svoj užitek, navaja nemška tiskovna agencija dpa.

Ljudi pozivajo, naj namesto brskanja po družbenih omrežjih obiščejo različne dogodke, se pogovorijo s prijatelji in svojci, prisluhnejo glasbi in "pojedo burger brez skrbi, da je treba vse takoj objaviti".

Kot so še navedli pri skupini, vse več dokazov o morebitnih vplivih družbenih omrežij na duševno zdravje in dobrobit ljudi sproža zaskrbljenost.

V lanski raziskavi so na primer ugotovili več potencialnih negativnih vplivov družbenih omrežij, kot so tesnoba in depresija, negativna samopodoba, spletno nadlegovanje, slab spanec in "strah pred tem, da bi kaj zamudili".

Kampanjo podpira tudi angleška veja javnega zdravstvenega sistema.

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ