Avtocestna policija uradno zaživela, znana tudi prva vozila

1. 4. 2021 | Jure Šujica
Deli

Par vozil, ki je bil najprej predan Upravi avtocestne policije, bo uporabljala ljubljanska enota.

Včeraj je s slovesno predajo prostorov v uporabo tudi uradno začela z delovanjem Uprava avtocestne policije. Informacija o novi enoti, ki bo nadzirala promet in dogajanje na slovenskem avtocestnem križu, je sicer v javnost prišla že ob koncu lanskega leta, tedaj pa je bilo pojasnjeno, da bo sedež nove enote nastanjen v Postojni, v prostorih, ki jih že sedaj sicer uporablja tamkajšnja policijska postaja.

Kot so v izjavi za javnost dejali na Generalni policijski upravi gre za projekt, ki so si ga prizadevali vzpostaviti že vse od leta 2011, ko je bilo na slovenskih avtocestah že mogoče zaznati bistveno več prometa. Že tedaj je bila Slovenija ena izmed redkih evropskih držav, ki tovrstne policijske enote še ni imela, kljub temu, da so jo že čez dve leti umestili v nacionalni program varnosti cestnega prometa 2013-2022, pa je nato trajalo nadaljnjih osem let, da je projekt tudi uradno zaživel.

Prvi razpis le začetek?

Nova enota policije bo sicer pri svojem delu tesno sodelovala tudi z DARS-om (skupaj že sodelujejo pri vzpostavitvi projekta sekcijskega merjenja hitrosti), hkrati pa bo deležna tudi novih sredstev za nadzor prometa – ter kaznivih dejanj na področju avtocest in hitrih cest. V ta namen bo avtocestna policija deležna tudi novega avto parka.

Kot nam je v izjavi za javnost pojasnila Maja Ciperle Adlešič, predstavnica Policije za odnose z javnostmi bodo na omenjeni enoti v prvi fazi uporabljali dve vozili Škoda Octavia RS, ki jih sicer že imajo v svojem voznem parku, dodeljeni pa bosta ljubljanski enoti. Hkrati pa je v pripravi že razpis za nakup dodatnih desetih vozil, ki bodo razporejena po preostalih postajah. Podrobnosti razpisa sicer še niso znane – s tem pa tudi ne zahteve avtocestne policije, zaradi česar je pričakovati, da bo na nova vozila potrebno počakati še vsaj kak mesec.

Omenjena vozila pa ne bodo edina, ki naj bi jih imela prometna policija v svojem voznem parku. Skupaj naj bi namreč kupili kar 13 patruljnih vozil, šest motornih koles, nekaj civilnih vozil in dva kombija za oglede prometnih nesreč, za celotno avtocestno policijo pa je v nadaljevanju predvidenih 25 patruljnih vozil, 19 motornih koles, nekaj civilnih vozil in 10 kombijev za oglede prometnih nesreč. 

Preberite še:

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja