D.H. | 18. 10. 2024, 17:00
Nov trend na družbenih omrežjih: 'podeželski vplivneži' pritegnili milijone sledilcev
Ste naveličani zdaj že standardiziranih vsebin vplivnežev v mondenih urbanih prestolnicah, kjer srebajo koktajle, uživajo v pogledih z nebotičnikov in se predajajo udobju luksuznih hotelov? Kitajska je očitno odkrila nov trend, ki bo morda povsem spremenil vsebinske koncepte družbenih medijev – tu so ruralni vplivneži, ki so uspeli redefinirati kmečko življenje.
Pastoralna preprostost ruralne Kitajske je postala epicenter nove spletne obsesije. Milijoni sledilcev uživajo, ko Dianxi Xiaoge predstavlja podeželsko življenje v prekrasnih Instagram objavah. Od vsakodnevnih kmečkih opravil (ta so na Kitajskem sicer nekoliko drugačna kot v Prekmurju, a nič zato) do ustvarjanja kmečkih jedi v domači kmečki kuhinji.
Dianxi Xiaoge in Li Ziqi, dve uspešni ruralni vplivnice, se z odlično produciranimi in estetsko dovršenimi objavami vračata h koreninam in odzivi so izjemni. Zato tisoče kitajskih vplivnežev že ustvarja podobne vsebine, s katerimi želijo odpraviti mite o zanemarjenem kitajskem podeželju, prežetem z revščino in stagnacijo.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Ta vsebinski preobrat so podprle tudi kitajske oblasti, ki vplivnežem pomagajo promovirati njihove objave. V tem vidijo pomembno spodbudo za podeželske skupnosti in pridih nacionalnega ponosa. Se pa te vsebine lepo dopolnjujejo s kitajsko strategijo za revitalizacijo podeželja.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Kar očitno pritegne milijone sledilcev je nostalgija in avtentičnost, ki se odražata v objavah. Fenomen, ki ga mediji označujejo kot 'novi kmetovalci', ustvarja ruralne zvezdnike, ki morda napovedujejo pri nas še neodkrit digitalni trend.
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del