D.H. | 3. 10. 2024, 20:01
Niti Instagram niti TikTok – to družbeno omrežje z oglasi najbolj učinkovito vodi mlade v nakupe
Generacija Z se bolj kot katerakoli druga generacija pretaka med različnimi družbenimi omrežji, povsod pa nanje prežijo oglaševalci, največkrat prek vsebin na kanalih vplivnežev. In čeprav je nedavna študija pokazala, da se prav mladi največ odzivajo na tovrstno oglaševanje, pa ni nihče pričakoval, da pri tem nista najbolj uspešna Instagram in TikTok.
Podjetje za analizo trgov EMARKETER je objavilo izsledke nedavne študije, v kateri so raziskovali, kako se uporabniki spleta odzivamo na oglasne vsebine, ki se nam prikazujejo in ponujajo na različnih družbenih omrežjih.
Kot bi morda pričakovali, k nakupom prek vsebin z oglaševanimi izdelki najbolj učinkovito spodbujajo predstavnike generacije Z (t. i. 'zoomerji', predhodniki najnovejše generacije Alfa, rojeni po generaciji milenijcev, torej v letih 1997 do 2012), najmanj pa prepričajo predstavnike generacije 'baby boomerjev' (rojeni med 1946 in 1964).
Bolj je presenetilo dejstvo, da so predstavniki generacije Z največ nakupov prek oglasov opravili na družbenem omrežju Snapchat, najmanj pa nanje vplivajo oglasi na omrežju Facebook.
Kar 82 odstotkov vprašanih predstavnikov generacije Z, ki so že kupili nekaj prek oglasne ponudbe na družbenem omrežju, jih je to storilo zato, ker jih je k nakupu vodila vsebina na Snapchatu, večinoma pa jih je k nakupu spodbudil ta ali oni vplivnež oziroma ustvarjalec vsebin na omrežju.
Na drugi strani je vplivneže na družbenih omrežjih do zdaj uspelo k nakupom prepričati le 18 odstotkov predstavnikov generacije 'baby boomer' in 40 odstotkov predstavnikov generacije X (rojeni med 1965 in 1980).
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del