D.H. | 19. 9. 2024, 15:00
Priljubljeno družbeno omrežje v popolnoma novi obleki: Instagram in TikTok dobivata resno konkurenco
Aplikacija za komuniciranje, ki je hitro zrasla v eno najbolj priljubljenih predvsem pri mlajših generacijah, prvič v zadnjih letih dobiva skorajda popolno prenovo. Avtorji označujejo veliko prenovo kot Snapchat Simple – za preprostejši, a bolj intuitivni način komuniciranja.
Na konferenci Partner Summit v Los Angelesu so avtorji aplikacije Snapchat navdušili z novico, da se njihova vodilna aplikacija vrača h koreninam jasnega, hitrega in enostavnega komuniciranja s fotografijami in video zgodbami. "Zgodbe (Stories) bodo bliže pogovoru, odkrivanje novih vsebin bo bolj preprosto, ljudje pa bodo takoj dostopali do naše kamere, da se lahko izražajo," je za The Verge povedal Evan Spiegel, direktor podjetja Snap.
Doslej je imel Snapchat pet glavnih zavihkov za različne funkcije, ki jih je aplikacija omogočala – od Snap Map, do zasebnih sporočil in zgodb (Stories). Te zavihke bodo sedaj zmanjšali na le 3. Prvi zavihek bo za sporočila in zgodbe, ki se delijo s prijatelji, drugi za kamero in tretji za niz celozaslonskih video posnetkov podobnega formata, kot jih poznamo na TikToku. Opcija Snap Map bo integrirana v oddelku sporočil in zgodb.
newsroom.snap.com
Video vsebina se tako na aplikaciji pomika bolj v ospredje in postaja ena večjih vsebinskih ponudb novega Snapchata.Jasno je, da avtorji sledijo popularnosti video vsebin, ki pritegnejo mlajše generacije, tako da bo zanimivo opazovati, kako bo 850 milijonov uporabnikov Snapchata sprejelo spremembe in jih ocenilo v primerjavi z Instagramom in TikTokom.
Ob kameri bo na voljo še ena novost – univerzalni pregled vsebine označen kot 'For You', kjer se bodo prikazovali posnetki podjetij, oglaševalcev in ustvarjalcev. To je pravzaprav bivši Spotlight, ki je zdaj že povezan z velikimi vsebinskimi portali kot sta The Wall Street Journal in Daily Mail.
Cilj je, kot je povedal tudi direktor podjetja Snap, da bi Snapchat postal bolj dostopen vsem vrstam uporabnikov in privlačen način za gledanje video posnetkov, ki bi jih sicer iskali po TikToku in Instagramu. Obenem bodo platformo naredili kolikor se le da prijazno za ustvarjalce vsebin, ki že zdaj na tem omrežju delijo preko milijardo posnetkov na mesec.
Obljubljajo še, da se bo s tem nadgradila tudi monetizacija vsebin, da bodo dobri in redni ustvarjalci popularnih vsebin lahko imeli od svojih objav boljše zaslužke. Istočasno bo platforma postala tudi bolj atraktivna za oglaševalce.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere