15. 4. 2021, 12:00 | Promocijska objava

Službe 21. stoletja, za katere naši stari starši še niso slišali

Promocijsko gradivo

Nekoč so bili poklici, kot so kovači, mesarji, dimnikarji in sprevodniki, danes pa so tukaj piloti dronov, virtualni asistenti, razvijalci kod, vplivneži in YouTube ustvarjalci. V današnjem svetu nas obkroža veliko delovnih mest in del, ki jih pred dvajsetimi leti še ni bilo. Dela, ob omembi katerih bi verjetno stari starši, pa tudi nekateri starši, potrebovali dodatno razlago.

Narava dela se v času četrte industrijske revolucije hitro spreminja. Le-ta je vodena s strani inovativne tehnologije, kot so avtomatizacija, umetna inteligenca, robotika ter digitalizacija prav vsega. Te spremembe naj bi čez čas privedle do popolne izgube nekaterih delovnih mest, kot tudi potrebo po tem, da se človek nauči novih znanj, predvsem na področju digitalizacije, kar pa na koncu lahko prinese tudi nova delovna mesta za posameznike.

Veliko ljudi je v zadnjem času svoje delo našlo prav na internetu, raznih digitalnih platformah ali pa so sami postali vplivneži ter se tako ukvarjajo z oglaševanjem in marketingom. Platforma za videoposnetke, YouTube, je stara okoli 15 let in ima več kot 2 milijardi obiska mesečno. Na njej večina ljudi spremlja vloge, glasbene spote, športne izseke in smešne videoposnetke ter še veliko več. YouTube je bil ustanovljen leta 2005 in se dvignil kot puščavski prah 18 mesecev kasneje, ko ga je kupil Google. Pod Googlom je YouTube od repozitorija amaterskih videoposnetkov postal gonilna sila z izvirno vsebino, da ne omenjamo kako je YouTube lansiral nove superzvezdnike, YouTube superzvezdnike, kot so PewDiePie in Smos Brothers ter številne ostale vlogerje.

Promocijsko gradivo

In kako zaslužiti preko spleta za YouTube?

Največkrat ljudi zanimajo smešne živali, video igre, pregledi in ocene produktov, skeči in komedije, vlogi, 'Kako narediti' in DIY videoposnetki, nakupovanje ter izobraževalni videoposnetki. YouTube je tako za nekatere delovno mesto in prepričani smo, da nekateri zaslužijo veliko več, kot bi, če bi opravljali kakšno 'staro' delo. YouTuber, ki ima na svojem kanalu okoli milijon naročnikov, lahko v letu samo od svojih videoposnetkov zasluži okoli 60.000 dolarjev, če je seveda njegova vsebina kvalitetna in konsistentna. Hkrati pa lahko nekdo s pol manj naročniki, a kvalitetnim delom in sponzorji, samo na mesec zasluži 10.000 dolarjev.  

Tudi v Sloveniji je število YouTuberjev vsako leto v porastu, saj so veliko bolj zanimivi za spremljati, kot je poslušanje in gledanje novic. V Sloveniji je tako kar nekaj takšnih, ki imajo več kot 30 tisoč naročnikov, kar je v našem prostoru kar velika številka. Seveda pa gre velika razlika v številu naročnikov pripisati temu, v kakšnem jeziku ustvarjalec ustvarja svoje videoposnetke.

  • Marko Pegan (792 tisoč naročnikov) na svoj YouTube kanal nalaga videoposnetke iz igre GTA,
  • Nika Erčulj (339 tisoč naročnikov) se ukvarja z zdravo prehrano, zdravim življenjskim stilom, mentalnim zdravjem in s svojimi naročniki rada deli vpogled v svoj vsakdan,
  • Dominik Sky (399 tisoč naročnikov) se ukvarja s prostim tekom, parkourjem, kalisteniko in telesno vadbo,
  • Lepa Afna (58,2 tisoč naročnikov) obožuje ličila, potovanja in svoje naročnike rada obvešča o svojem vsakodnevnem življenju,
  • Ciril Komotar (38,2 tisoč naročnikov) pa v svojih vlogih razglablja predvsem o avtomobilih.

Si se tudi sam/a velikokrat zalotil/a sanjati o opravljanju kakšnega novodobnega poklica? Postati YouTuber/ka oz. služiti preko največje video platforme na svetu? Se sprašuješ kako ustvariti video posnetek za druge in zaslužiti? Kako uporabiti CPA metode, ki jo uporabljajo največji zaslužkarji? Če ne veš kje začeti se lahko obrneš na Žana Nekrepa, ki je razvil 11. strategij največjih zaslužkarjev na YouTube platformi, ki jih bo delil s tabo.

Žan Nekrep je avtor, podjetnik in predavatelj o zaslužku preko spleta. Svetuje YouTuberjem o povečanju zaslužka ter je iz nič ustvaril že več podjetij, ki še danes uspešno poslujejo. Vsem, ki se želite podati na pot YouTuba nudi brezplačne webinarje, na katere se lahko prijaviš TUKAJ.

Promocijsko gradivo