26. 6. 2018, 15:10 | Vir: Playboy

Alfa Romeo Stelvio: Neukročena trmoglavka

Lorenzo Marcinno

Stelvio bi sicer morali opisovati v moškem spolu, a Italijani pravijo, da je stelvio quadrifoglio najprej alfa romeo in šele nato premijski križanec. Pa tudi za Playboy je lepše, da pišemo o njej.

Tako kot o cesti, ki leži v nam tujem, odročnem in na trenutke nerazumljivem svetu. Odkrite erotike v njem ni, prikrite pa zelo veliko. Vsaj tako pravijo tam živeči nedomačini. Pa tudi sicer je splošno znano, da so tamkajšnje ženske pod dolgimi oblekami oblečene hudičevo dobro. Da ne omenjamo spodnjega perila. A to ni tema tega članka, zato se vrnimo k njej oziroma k njima. Najprej k cesti, nato še k alfi.

Cesta na goro Džebel Džais se dvigne iz puščavskega mesta Ras Al Khaimah (uro vožnje od bolj znanega Dubaja) do 1934 metrov nadmorske višine, s čimer je to tudi najvišji vrh v Združenih arabskih emiratih. In ker je bila gorska cesta na Džebel Džais oziroma Džebel Hafit že neštetokrat nagrajena z nazivom najlepše gorske ceste, je jasno, da je pravi poligon za avtomobilske navdušence. In čista erotika za tiste, ki razumejo, kaj imam v mislih.

Ne trdim, da bi tudi v drugačnih okoliščinah bilo moje početje razumljivo tamkajšnjim policistom, a glede na to, da med vožnjo na to goro srečuješ različne porscheje, forde mustange in nissane, tiste superhitre z oznako GTR, so policisti tam, na tistem posebnem koncu sveta, očitno bolj slabovidni. Ali pa zgolj dobrosrčni. Ker to, kar cesta ponuja vozniku, je čista poezija. Oziroma, če niste poet, čista erotika.

Zlasti še, če se po njej zapodiš s hudo lepo lepotico, ki rohni tako prelestno, da niti za hip ne pomisliš, da bi prižgal radio. Skozi četvero izpušnih cevi namreč bruha ogenj, za katerega je kriv 2,9-litrski šestvaljnik. Vozniku je na voljo 510 'konj', osemstopenjski samodejni menjalnik v položaju race prestavlja v zgolj 150 milisekundah in štirikolesni pogon grabi cesto pod sabo, kot bi ju ustvarili enega za drugega. Tudi zato z mesta do 100 km/h pospeši v vsega 3,8 sekunde. A če želiš, izključiš asistenčne sisteme in pustiš, da zadek po­vsem nadzorovano opleta kot ritke Victorijinih angelčkov na modni pisti v Miamiju.

TEKST Sebastjan Plevnjak 

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord