26. 3. 2019, 12:00 | Vir: Playboy

Nikola Galič: Slovenski kupci želimo izstopajoče, varne in okolju prijazne avtomobile

Saša Kapetanovič

V Volvo centru Ljubljana v BTC-ju smo v udobnem kotičku avtomobilskega salona, obdani z vsemi aktualnimi Volvovimi modeli z Nikolo Galičem, marketing menedžerjem pri podjetju VCAG d. o. o., poklepetali o željah in pričakovanjih slovenskih kupcev avtomobilov, o položaju znamke Volvo pri nas, o tem, kam Volvo stremi v bližnji prihodnosti, in tudi o tem, v katerem volvu boste resnično blesteli kot pravi plejboj.

Za vami je produktno zelo močno leto. S kakšni pričakovanji vstopate v leto 2019?

Volvo je v zadnjih treh ali štirih letih popolnoma zamenjal svojo paleto, s katero ponosno vstopamo tudi v prihajajoče leto. Stremimo k vnovični 35-odstotni prodajni rasti v regiji Adria, se pa v prvi polovici 2019 veselimo informacij o novih modelih za leto 2020, ko bo Volvo predstavil svež cikel električnih vozil.

Menite, da se bo v prihodnjem letu kaj spremenilo na vrhu vaših najbolj prodajanih modelov?

Trenutno je naš najbolje prodajani model XC60. Gre za idealno zmes vseh naših tehnologij in je tudi model v trenutno najbolj zaželenem segmentu SUV vozil. Predvidevam pa, da bo s povečano produkcijo, ki bo omogočila izpolnjevanje vedno večjega povpraševanja, to žezlo do leta 2020 prevzel model XC40.

Kakšna je po vašem opažanju specifika slovenskega kupca? Kaj nam je pri avtomobilih najpomembneje in s čim Volvo najbolj odgovarja na te želje?

Za začetek vsekakor s tem, da imamo v ponudbi zelo privlačne modele, ki so zdaj v trendu. Takšnega zanimanja, kot smo ga imeli ob lansiranju modela XC40, v svoji karieri še nisem videl. Je pa tudi res, da slovenski kupci precej sovpadajo s samo filozofijo blagovne znamke Volvo, od predane skrbi za okolje do same oblike in želje po bolj izstopajočih vozilih. Volvo danes zelo ugaja tem zahtevam, sploh z oblikovno prenovo.

Včasih je imel Volvo bolj škatlaste modele in mnenja o videzu so bila mogoče deljena. Danes pa so Volvova vozila oblikovno bolj mainstream in težko kdo reče, da mu Volvovi avtomobili po videzu niso všeč. Na koncu pa nam je seveda zelo pomembna tudi varnost avtomobila.

Znamko Volvo že od začetkov enačimo prav z varnostjo. Kako se ta prilagaja času, ko je v avtomobilizmu vedno več poudarka na tehnologiji?

Volvo je bil pionir pri varnosti, tako zaradi trdega jekla kot tudi zaradi inovativnosti, recimo, vpeljali so varnostni pas in druge varnostne sisteme. Danes, ko gre razvoj avtomobilizma v smeri digitalizacije in avtonomne vožnje, pa se pri Volvu stremi k temu, da se prepreči, da bi se nesreča sploh zgodila. Pred leti si je tako znamka Volvo zadala vizijo, po kateri do leta 2020 ne bi bilo smrtnih žrtev ali teže poškodovanih v njenih vozilih.

Ob tem se je verjetno razvijal tudi sam pristop znamke do kupca?

Seveda. To se recimo vidi že v našem salonu v BTC-ju, ki je zastavljen kot dnevna soba, tako da se kupec počuti sproščeno in udobno. Nadgrajuje pa se tudi pristop do servisnih storitev, saj je Volvo kot prvi avtomobilski proizvajalec lansiral koncept, ki se imenuje Volvo Personal Service. S tem se popolnoma spreminja dosedanji potek dela v servisni delavnici, saj oseba, ki stranko sprejme, potem avto tudi servisira.

Sprva se je zdelo, da to v realnem svetu ne more funkcionirati, a se je ravno na servisu v Ljubljani, ki je bil prvi s tem konceptom v regiji, pokazalo, da je sistem uspešen. Je pa res, da pri teh storitvah prihaja do sprememb na sami poklicni ravni, saj so danes mehaniki opremljeni z računalniki in drugačnim znanjem. Menim, da bo to v naslednjem desetletju še zelo iskan poklic.

Urban moški, star okoli 35 let, plejboj in ljubitelj vsega, kar moške zabava, si zaželi nov avto. Pričakuje, da ima vso najnovejšo tehnologijo in je tudi tako privlačen, da se bodo dekleta brez hupanja obračala za njim. Kaj mu predlagate?

Moj osebni izbor bi bil nedvomno V90 cross country, ker je optimalen miks vsega. Je dober in zanimiv, ni vsakdanjega videza, izstopa na cesti, poleg tega je lahko družinski ali pa avanturističen. Če pa želi res nekaj posebnega, je zanj S60 polestar, ki ga je Volvo v začetku jeseni predstavil v Los Angelesu. To je vsekakor avto tudi za najzahtevnejšega plejboja.

Besedilo: Darjo Hrib
Foto: Saša Kapetanovič

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ