6. 12. 2012, 12:47 | Vir: Playboy

V Bondovem kraljestvu: Aston Martin

James je poslal na Zemono jeklenega soigralca.

Matej Grošelj

Kaj vam pride najprej na misel, ko je govor o tajnem agentu z več življenji, kot jih premorejo vse mačke tega sveta skupaj? Mondene lokacije? Drži. Prelestna dekleta? Zagotovo. Karizmatični zlobneži? Tudi. Tehnološke igračke? Vsekakor. In seveda nekaj, kar oktanski odštekanci brezpogojno postavljajo na prvo mesto: Aston Martin!

ZEMONO

Skyfall, Bondovo 23. pustolovščino, že predvajajo v kinodvoranah po vsej zemeljski obli, mi pa smo se tik pred njeno svetovno premiero prepustili jesenskemu objemu čudovitega dvorca Zemono, kamor je tajni agent njenega Visočanstva poslal na prvi slovenski preizkus svojega jeklenega soigralca.

No, slavni DBS  je s seboj pripeljal še dva astona, vantagea in rapida, ki sta nas prav tako prepričala in menimo, da bi lahko 007 tudi z njima brez strahu za svoj imidž naredil kak krog okrog domovanja chefa Tomaža Kavčiča, ki je za nas pripravil dobrote, vredne tudi Bondove vrhovne šefinje.

NEKDO JE PRI VRATIH

Gostilna pri Lojzetu je bila tokrat v resnici štab izbrane delegacije, ki ni imuna za čare Astona Martina, in je pozdravila vizijo italijanskega distributerja različnih avtomobilskih znamk Moretto Group, ki se z ročno iz­delanimi stvaritvami britanskega ponosa podaja na osvajanje slovenskega in hrvaškega trga.

To bo počel iz bližnjega Vidma, kamor so strategi podjetja postavili salon in servisne zmogljivosti, tako da boste kupci z evrskim kovčkom odkorakali do bližnje Italije in tam opravili zamenjavo papirnatega blaga za jeklenega.

FASCINACIJA

Okolje za okušanje treh lepotcev je bilo odlično, saj je igra svetlobe skozi kroš­nje negovanega drevoreda na črnem in z oblinami obdarovanem brezstreš­nem nastopaču, ki sliši na ime DBS, narisala še plejado svojih vzorcev.

V naših ušesih pa z vsaj enako intenzivnostjo, kot so jo pri karoserijskih krivuljah zaznale oči, še vedno odmeva tudi zven uglašenega 12-valjnega orkestra z več kot petsto 'konji'.

Vsega štiri sekunde pospeška do stotice? Brez težav. Tristo na uro? Tudi. Ampak, spoštovane dame in gospodje, takle aston martin ni namenjen pubertetniškemu divjanju. Uživajte raje po kavalirsko v razkošju lagodnega križarjenja, ko udobno nameščeni v vrhunskem črnem usnju, prešitem z močno kontrastnimi belimi šivi, razmišljate o ročni izdelavi, ki denimo pri belem V8 vantageu zahteva 200 delovnih ur in se pri barvanju še dan­danes otepa robotov ter raje prisega na pristno izmojstrene človeške roke.

LJUBEZEN ...

... do detajlov je tista prava. In vidna povsod. Poglejte samo ročne šive na sedežih. Ali pa prostor, kamor potisnemo ključ za vžig. In brušeno usnje na stropu. Pa ročno zavoro, stikala, analogno uro ... Še vonj v notranjosti – da, vonj – pripoveduje unikat­no zgodbo. V vsakem trenutku namreč veste, da sedite v astonu martinu. In, bodite prepričani, to dobro vedo tudi drugi.

VTIS

Gospodom, ki so skrbeli za brezhibno očedenost parkirane ergele, sporočamo, naj nam ne zamerijo prstnih odtisov in s tem povzročenega dodatnega dela. Ker so astoni na nas naredili vtis, smo mi na njih pustili odtis – do skorajšnjega čistokrvnega testa!

Podobno, kot je odtis na svojih mojstrovinah pustil tudi chef Kavčič, ki je na nas prav tako znova naredil vrhunski vtis. Kakorkoli že, če ste Bond po duši in imate izbran okus ter nekaj evropske valute odveč, ne bi smel biti prehud zalogaj.

Tekst & Foto: Matej Grošelj

Novo na Metroplay: Kako se dobro ločiti? | N1 podkast s Suzano Lovec