15. 2. 2019, 12:00 | Vir: Playboy

Spomladi 2019 bo na ceste pripeljal nov suzuki katana!

Suzuki Katana 2019 (Quelle: Suzuki)

Suzuku

Kot kaže, smo končno dočakali začetek Suzukijeve modelne ofenzive. Spomladi 2019 bo na ceste zapeljal novi super naked, ki bo s seboj prinesel kanček Suzukijeve zgodovine in slave.

Originalni suzuki katana, vsaj tisti z velikim štirivaljnim motorjem, je na ceste zapeljal davnega leta 1981. Takrat je veljal za oblikovno izredno futurističen motocikel, njegovo zunanjo podobo pa je skreiral Hans Muth, ki je, preden so ga povabili k Suzukiju, oblikoval motocikle znamke BMW. Ne glede na za tiste čase nevsakdanji videz se je takrat suzuki katana lahko pohvalil z odlično aerodinamiko. Sicer ideja za neobičajen prednji del motocikla ni bila povsem nemško-japonska, saj so že v letu 1979 nekaj zelo podobnega v vetrovniku preizkušali pri MV Agusti, vendar se za serijsko proizvodnjo nato niso odločili.

Tako je suzuki katana takoj postal svojevrstna legenda, hkrati pa je veljal za zelo zmogljiv in vozniško zelo perfekten motocikel. V resnici je šlo sicer predvsem za izpeljanko modela GSX, ki je nekaj let pred tem začel osvajalski pohod, ki ga je zapisal med najuspešnejše motocikle na svetu. Zato morda ni nenavadno, da so pri Suzukiju (končno) pobrskali za starimi skicami in na njihovi podlagi izdelali slečenega mišičnjaka, ki bo iz povprečja v razredu izstopa tako zaradi oblike kot stare slave.

Resda je manj ekstravaganten od izvirnika, toda tehnični podatki so zelo impresivni. Suzuki katana bo vozniku postregel s 150 'konji', ki z maso 215 kilogramov ne bi smeli imeti preveč resnega dela. Vodno hlajeni štirivaljnik s prostornino 999 kubičnih centimetrov pa bo radodaren tudi z navorom (108 Nm pri 9500 vrtljajih). Motorna osnova, ki jo poznamo iz modela GSX1000R K5, vsekakor obeta zelo veliko. Sedež bo od tal odmaknjen 825 milimetrov, sprva, torej od pomladi 2019, pa bo nova katanca na voljo zgolj v biserni sivi barvni kombinaciji. Boste pa zato dobili triletno garancijo brez omejitve kilometrov.

TEKST Matjaž Tomažič FOTO Suzuki

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord