N. V. | 7. 11. 2023, 19:38

Oglas o "popolni snahi" razburil marsikaterega Slovenca – tako pa se je odzvalo podjetje

Facebook/Spol.si

Mnogi menijo, da je cestni plakat, ki se je pojavil po državi zelo seksističen.

Te dni ste lahko ob križišču Ižanske, Jurčkove in Hladikove ceste v Ljubljani videli pereč oglas za toplotno črpalko. Ponaša se s sloganom, da je toplotna črpalka zaradi svojih značilnosti ''kot popolna snaha": je "tako tiha, da jo obožujejo vsi sosedi", "tako pametna, da je všeč tudi tašči" in "tako lepa, da sem jo predstavil vsem prijateljem".

Marsikdo je zaradi oglasa privzdignil obrv, poročali smo, da sta se ogorčeni oglasili tudi slovenski ministrici: ministrica za kulturo Asta Vrečko in ministrica za digitalno preobrazbo Emilija Stojmenova Duh. "Popolna snaha? Ker je tiho? Popolna snaha zame bi bila ženska, ki ima rada mojega sina, ga spoštuje, ga podpira in se z njim lepo razume," meni ministrica Emilija Stojmenova Duh.

Odziv podjetja

Toplotna črpalka je znamke Samsung, oglas pa je naročilo murskosoboško podjetje Tratnjek. Zdi se, da oglas obžalujejo, saj so za N1 dejali, da priznavajo, "da je bila vsebina oglasa neprimerna in žaljiva ter ni ustrezala vrednotam in načelom, ki jih zagovarja naše podjetje in podjetje Samsung, ki ga zastopamo".

S tem oglasom sta podjetji namreč tudi kršili slovenski oglaševalski kodeks. Ta navaja, da oglaševanje ne sme vsebovati ničesar, kar bi žalilo javnost v smislu splošno prevladujočih pravil o dostojnosti in bi tako povzročilo globoko ali množično prizadetost. Med drugim je v členu zapisano, da oglaševanje ne sme nasprotovati samoumevni enakopravnosti med spoloma, niti prikazovati moškega, ženske ali otroka na žaljiv oziroma podcenjujoč način. Slovencem se zato iz podjetja Tratnjek opravičujejo "za kršitev oglaševalskega kodeksa ter neprimerno oglaševalsko kampanjo za toplotne črpalke znamke Samsung"

Oglasov (kmalu) več ne boste našli

Sprejeli so takojšnje ukrepe: "Oglas je bil odstranjen z vseh kanalov, na katerih je bil objavljen – na radiju in družbenih medijih. Na plakatih pa se oglas odstranjuje in bo prelepljen v najkrajšem času."

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord