5. 5. 2022, 15:21 | Vir: STA

Dober TikTok - dobro plačilo. Za svoje prispevke boste zdaj tudi nagrajeni

Profimedia

Spletno družbeno omrežje se s tem približuje drugim, ki so tovrstne spremembe že uvedla. 

Spletno družbeno omrežje TikTok je napovedalo nov program, v katerem bo delilo prihodke iz naslova oglaševanja z vidnimi ustvarjalci vsebin. S tem se premika bližje k modelu, ki ga že uporabljajo nekateri njegovi tekmeci.

Profimedia

Omrežje, ki temelji na kratkih videoposnetkih, je v zadnjih letih postalo izredno priljubljeno zlasti med mladimi. Po svetu ima več kot milijardo uporabnikov, doslej pa ustvarjalcem vsebin še ni omogočalo učinkovite monetizacije njihovega dela.

Nov program TikTok Pulse naj bi to spremenil. Podjetja bodo namreč lahko v okviru tega programa umeščala svoje oglase ob vsebino uporabnikov po posamičnih kategorijah, kot so zdravje, moda, kuhanje, igre in podobno. Ustvarjalci bodo prejeli del zaslužka.


Začenjamo preizkušanje prvega programa delitve oglaševalskih prihodkov z ustvarjalci, javnimi osebami in medijskimi hišami,

Kot so dodali, želijo, da bi se ustvarjalci na TikToku počutili "cenjene in nagrajene".

V prvi fazi programa bodo prihodke prejemali le ustvarjalci z najmanj 100.000 naročniki. V ZDA naj bi Pulse zaživel junija, odobreni ustvarjalci pa bodo prejeli 50 odstotkov oglaševalskih prihodkov.

Lani je TikTok po nekaterih ocenah z oglaševanjem ustvaril 4,6 milijarde dolarjev prihodkov, kar je približno 4,4 milijarde evrov.

Podobne sisteme delitve prihodkov so že uvedle druge platforme, ki temeljijo na video vsebinah, med njimi YouTube, Instagram in Snapchat.   

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol