Živa Avžner | 14. 1. 2022, 08:15

Špela Dobrovoljc: "Konkurenca je vedno dobra za rast!"

GOODWILL

Špela Dobrovoljc je izredno talentirana, kreativna, vedno pozitivna in zagnana ženska, kateri ogromno pomeni, kaj da nase. Stoji za svojo blagovno znamko z oblačili Goodwill, ki podpira trajnostno, kakovostno in drugačno. Idejna zasnova je v celoti njena, prav tako pa tudi vse kose šiva kar sama. "Želela sem, da je Goodwill nekaj drugačnega," pravi Špela.

Več o postavljanju znamke na Instagramu, postavljanju cene za izdelke, šivanju in izzivih na poslovni poti lahko prisluhnete v tretji epizodi Metropolitan podkasta.

Le kliknite na puščico v spodnjem kvadratku in že boste lahko prisluhnili! 

Metropolitan Slovenija
Postavljanje znamke na Instagramu

"Pomembno je, da kupci vedo, kako je bil kos narejen in kdo stoji za njim. Za velike znamke ne veš točno, kdo to dela, oziroma veš, da gre za veliko proizvodnjo, ampak pri meni je drugače. Zgodbo ustvarjam sama," pove Špela, ki pa sicer opaža, da je vse več ponudnikov podobnih oblačil, vendar ostaja pozitivna: "Konkurenca je vedno dobra za rast!"

Poslušate nas lahko preko:
APPPLE PODCASTS Ι SPOTIFY Ι GOOGLE PODCASTS

Sama si rada postavi template objav za Instagram, da je izgled kar se da estetski. Špela je na večini fotografij, ki jih vidite na njenih profilih. Pomembno ji je, da se obraz znamke izpostavi, je pa bilo njej fotografiranje nekoliko lažje, ko je foto material ustvarjala v partnerskem ali družinskem razmerju.

Kaj pa postavljanje cene?

Na začetku poti ji je bilo težko postaviti ceno za izdelek, vendar se je sčasoma naučila, da je treba postaviti dobro ceno, če želiš od tega živeti in se razvijati naprej.

Njeni izdelki so res nekoliko dražji, vendar odražajo trdo delo, vrhunsko kakovost in kreativo. 

Ustvarjalni proces v delavnici in poslovni izzivi

"Rada imam mir, saj sem po duši introvert. Mir mi pomeni to, da sem sama in da se ne potrebujem z nikomer pogovarjati medtem ko sem 100 % v delu. Vedno me spremlja glasba, saj mi drži dober vajb. Glasba je velik del mojega življenja," pove Špela. 

"Na svoji poti sem imela nekaj več manjših izzivov, vendar bi kot težje izpostavila lansiranje spletne trgovine in prenavljanje fizične trgovinice. Takrat morda ne veš točno, kaj delaš, ampak se v delo le vržeš. Takrat ti mora ratati! (smeh)"

Kaj več pa v samem podkastu - se poslušamo? 😌
S Špelo smo se pogovarjali tudi v posebnem Dialogu: Uspešna blagovna znamka trajnostnih oblačil GOODWILL: "Pomemben je bil trenutek, ko sem začutila, da lahko grem na trg."

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel