Kaj pa, če si avtentične italijanske okuse pričarate kar v domači kuhinji?

31. 8. 2021, 12:00 | Prosti čas

                            Kaj pa, če si avtentične italijanske okuse pričarate kar v domači kuhinji? (foto: Aleksandra Saša Prelesnik) Aleksandra Saša Prelesnik

Slovenci se radi razvajamo z okusi Italije. Paštice in lazanje, pice in njoki, pa kakšen kapučino in tiramisu za tiste bolj dolce gusto trenutke. Zato smo se nadvse razveselili novice, da se je v Mercatorju začel mesec italijanske kulinarike, v sklopu katerega so do 22. septembra na voljo avtentični italijanski izdelki, ki jih sicer v Sloveniji ni mogoče dobiti. Andiamo!

Italijanski veleposlanik v Sloveniji Nj. Eks. Carlo Campanile se je na uradnem začetku meseca italijanskih okusov v Mercatorju z nasmehom poigral z znamenitim Mercatorjevim sloganom 'najboljši sosed' in namignil, da sta si Italija in Slovenija druga drugi 'najboljši sosed' – tudi zato, ker Slovenci zelo dobro poznamo (in rade volje uživamo) italijanski način življenja.

Italijanska hrana namreč ni samo hrana. Niso samo pomodori in mocarela, ampak predstavlja celoten način italijanskega življenja. Kot pravijo poznavalci svetovnih kuhinj, so prav italijanske jedi ustvarjene tako, da jih najbolje uživamo v družbi. In compagnia. Z družino, z najbližjimi, s kompanjoni, komurkoli ste že pač pripravljeni odstopiti kos slastne pice.

»Italijanska hrana ni le hrana, je kultura, povezana z glasbo, tradicijo in tudi skrbjo za okolje,« je strnil veleposlanik Campanile.

Aleksandra Saša Prelesnik
Vrhunska italijanska roba

V sklopu promocije okusov Italije v Mercatorju se je tako na police supermarketov in hipermarketov Mercator zvrstilo kar 220 novih, avtentičnih izdelkov priznanih italijanskih blagovnih znamk, zato si le oprtajte predpasnik in pristavite najljubši pisker – italijansko kulinarično doživetje si boste lahko doma prikuhali vse do 22. septembra, izdelki, ki se bodo v tem času izkazali za nadvse popularne, pa bo Mercator potem celo uvrstil v redni prodajni program.

Aleksandra Saša Prelesnik

Serenella Marzoli, direktorica agencije ITA v Ljubljani, je ob tem povedala: »Italian Trade Agency je s tem projektom želela predstaviti tudi nove italijanske blagovne znamke, za katere iskreno upamo, da bodo ustrezale okusom Mercatorjevih strank.« Sama pa se je projekta še dodatno razveselila tudi zato, ker je v sklopu teh izdelkov zdaj na Mercatorjevih policah na voljo tudi njena najljubša kava, ki jo je doslej lahko kupila le v domačem Rimu.

Uvertura v italijansko kuhinjo

Da pa boste lahko to široko ponudbo italijanskih dobrot primerno izkoristili tudi za širjenje lastnega kuharskega potenciala, se je spremljevalno pripravila še knjižica receptov Okusi po italijansko, ki je na voljo brezplačno na tej povezavi. Bavette alla Putanesca ali rižota s pantelleria kaprami in parmezanom mogoče?

Ko se naslednjič podate v supermarket ali hipermarket Mercator, le sledite italijanskim zastavicam. Mi smo v hipermarketu Šiška v Ljubljani sicer raje sledili kar številnim Vespam, ki igrivo pozdravljajo prihajajoče kupce. Ena teh je namreč tudi glavna nagrada v spremljevalni nagradni igri. Lahko pa le zaupate nosu -  če deluje kot mora, vas zna pripeljati kar na degustacijo katere od italijanskih dobrot.

Aleksandra Saša Prelesnik

»Kupcem želimo nuditi več kot običajno kupovanje, ponuditi želimo tudi doživetje, spoznavanje novosti, odkrivanje posebnosti,« je primerno strnil to promocijo predsednik Mercatorjeve uprave Tomislav Čizmić.

Fotografije: Aleksandra Saša Prelesnik