Nekateri oglas za Apple uro označili za 'najtemnejši del marketinga', spet drugi navdušeni - kaj menite vi?

6. 1. 2022, 15:13 | Prosti čas

                            Nekateri oglas za Apple uro označili za 'najtemnejši del marketinga', spet drugi navdušeni - kaj menite vi? (foto: Apple, Inc.) Apple, Inc.

Pri pripravi oglasa so pri podjetju Apple želeli izpostaviti, kako ključno vlogo lahko v kritičnih trenutkih odigra njihova ročna ura in da, dobesedno, rešuje življenja. Pozitivnega sporočila oglasa pa očitno niso vsi razumeli na enak način.

V minuti dolgem oglasu se predvajajo dejanski klici na ameriško interventno številko 911. Najprej slišimo žensko, ki v klicu razlaga, da je ujeta v prevrnjenem avtomobilu, v katerega vdira voda. Nato slišimo glas moškega, ki ga močni vetrovi na supu odnašajo na odprto morje. Tretji klic je kmet po imenu Jim, ki je padel šest metrov globoko in si zlomil nogo. Pri pogovoru z Jimom postane jasno, da ljudje v oglasu uporabljajo Apple uro za klic na interventno številko, ker ne morejo doseči mobilnega telefona.

Apple ura serija 7 ima namreč možnost SOS klica, merilnik srčnega utripa in senzor, ki zazna padec, kar uporabniku lahko reši življenje. Na koncu oglasa se izpiše: »S pomočjo njihove ure, so bili Jason, Jim in Amanda rešeni v nekaj minutah.«

A nekateri gledalci niso bili navdušeni nad oglasom. Komentirali so, da je oglas »preveč intenziven« ali, kot je zapisal eden od gledalcev: »Nobene jeb**e potrebe ni, da je oglas za Apple uro tako grozovit.«

Spet drugi je mnenja, da oglas daje sporočilo 'kupite Apple uro ali pa umrite'.

»Temačen oglas za Apple uro serije 7,« je zapisal tretji. »Verjetno najtemnejši del marketinga, ki sem ga kadarkoli slišal. Šokiran sem.«

Je pa oglas prejel tudi kar nekaj pozitivnih odzivov.

»Ura Apple je rešila kup življenj, ne vidim, v čem je problem,« zapiše eden od gledalcev. 

»Izjemen oglas podjetja Apple. Popoln primer udarnega pripovedovanja zgodb in postavljanja prednosti, ne značilnosti, v ospredje. Čustva vedno pospešijo prodajo,« zapiše drugi.

Oglas je bil objavljen 1. januarja letos in ima trenutno nekaj več kot 760.000 ogledov, zaradi tudi zelo pikantnih odzivov, pa so komentiranje pod oglasom kasneje onemogočili.