Od rezanja vezi do čustvenega razstrupljanja

6 meditacij

14. 1. 2021, 08:30 | Prosti čas

                            Od rezanja vezi do čustvenega razstrupljanja (foto: profimedia) profimedia

Z meditacijo spremenimo vse naše odnose, vključno z odnosom do samega sebe. Energijske vezi nas povezujejo z ljudmi po vsem svetu. Včasih smo povezani z ljudmi, ki jih niti ne poznamo. V odnosu z nekom postane naša energija povezana, posebej kadar se med nama pojavijo močni čustveni dogodki.

Energijske vezi se lahko ustvarijo tudi, kadar naredimo pogodbo ali komu kaj obljubimo, pa naj gre za poslovno zadevo, poroko ali kaj manj formalnega. Tudi kadar se odnos konča, je lahko energija vezi še vedno nedotaknjena, posebej v situaciji, kadar o tej osebi mislimo negativne misli in obsojamo. Naše obsojanje ustvarja vez, ki nas povezuje z njimi, če nam je to všeč ali ne.

Energijske vezi vzdržujejo dramo, da se odvija naprej, celo ko nismo skupaj, in te močni energijski vozli nas lahko izčrpavajo, utrujajo in celo potrejo. Fizična ločenost ni dovolj, da bi se prenehala negativna zveza. Očistiti jo moramo na duhovni ravni.

Kadar smo povezani z nekom, ki ga obsojamo, obtičimo v odnosu na nizki frekvenci, zato eno in isto zgodbo preigravamo vedno znova in znova. Ta negativnost celo preseže ta odnos, zato z energijsko frekvenco, ki izraža nižjo vibracijo privlačimo odnose z enako obsodbo, ločitvijo in negativnostjo.

Dobra novica je, da svoje vezi z meditacijo lahko pozdravimo. Že samo ena meditacija lahko preseka vez, osvobodi energijsko vez in prekine krog obsojanja. Ta dejavnost je najpomembnejši korak za razreševanje preteklih odnosov, ki nam omogoči, da gremo z milostjo naprej.

6 meditacij za razstrupljanje obsojanja, ki nas bodo osvobodile preteklih odnosov:

  • Meditacija rezanja vezi.

Ta meditacija pošlje močno sporočilo Vesolju, da smo pripravljeni spustiti vzorec obsojanja in izboljšate svojo psiho.

Jutranja meditacija, prvi dan:

Sedite udobno na stolu ali na tleh s prekrižanimi nogami. Nežno zravnajte ramena.

Globoko vdihnite skozi nos in izdihnite skozi usta.

Vdihnite.

Izdihnite.

Vdihnite.

Izdihnite.

Z vsakim vdihom se boste začeli sproščati vse bolj in bolj.

Vdihnite.

Izdihnite.

Še naprej bodite osredotočeni na ciklus dihanja.

Vdihnite skozi nos in izdihnite skozi usta.

Dovolite mislim, da se umirijo, in začutite, kako se v vas širi mir, ko se pripravljate za globlje zdravljenje.

Zdaj v meditacijo povabite osebo, ki jo obsojate.

Predstavljajte si, da stoji pred vami.

Dovolite si, da občutite kakršenkoli občutek jeze ali zamere.

Ko dihate, bodite v svojih občutkih.

Vdihnite in izdihnite.

Vdihnite v nelagodje, ki se dviga, ko pred sabo vidite to osebo.

Izdihnite.

Vdihnite v občutenje in ga osvobodite.

Poglejte debelo temno vez med vama.

Kam je ta vez pripeta? Na vaše prsi, na vrat, na trebuh?

Zaupajte kakršnikoli sliki, ki se vam pojavi v mislih. Jasno poglejte vez in se pripravite, da jo prerežete.

Pripravite se, da se odvežete od negativne energije neravnovesja.

Pripravljeni ste, da vez prerežete.

V svoji dominantni roki držite svetel zlat meč.

Ta meč predstavlja vašo željo, da bi bili svobodni, in vašo zavezo za mir.

Ko ste pripravljeni, na hitro zamahnite z mečem in presekajte vez.

Meč brez napora zdrsi skozi vez in opazite, kako vez pade na tla.

Globoko vdihnite in izdihnite z močnim olajšanjem.

Vez na tleh se zdaj raztaplja. Ko izginja, se vsi ostanki njene energije dvigajo iz vas.

To osebo vidite, kako stoji pred vami.

Vidite jo v njeni nedolžnosti.

Vidite jo v svetlobi.

Osvobodite jo.

Vdihnite.

Izdihnite.

Vdihnite.

Izdihnite.

Ko ste pripravljeni, odprite oči.

Ko odpremo oči, vzemimo beležko in začnimo zapisovati svojo izkušnjo. Zapišimo, kako se po meditaciji počutimo. Opisujemo pet minut. Bodimo pozorni na to, kako se počutimo čez dan. V dnevnik zapišemo podrobnosti.

  • Meditacija za odpuščanje

Vse, kar potrebujemo je, da smo voljni spustiti zamero in obsojanje z željo, da odpustimo. Odpuščanje ni nekaj, kar je treba storiti. Je čudež, ki ga prejmemo.

Jutranja meditacija, drugi dan:

Udobno se usedite na stol ali s prekrižanimi nogami na tla. Odprite beležko in na vrh strani napišite naslednje besede: Pripravljen/-a sem odpustiti.

Potem počasi zaprite oči in se pripravite na meditacijo.

Globoko vdihnite.

In izdihnite.

Nadaljujte z globokimi in dolgimi vdihi skozi nos in izdihi skozi usta.

Vdihnite.

Izdihnite.

Ko ste pripravljeni, povabite pred seboj podobo osebe, ki ste jo obsojali.

Še enkrat jo poglejte, kako stoji pred vami.

Zdaj je svetlejša. Počutite se manj navezane. Vez je bila presekana in že čutite olajšanje.

Vidite jo, kako stoji pred vami, in spoštujete njeno prisotnost.

Spoštujte njeno nedolžnost.

Spoštujte njeno prizadevanje.

Spoštujte njeno svetlobo.

Vdihnite.

Izdihnite.

Ko globoko in na dolgo dihate, si počasi ponovite mantro: Izberem, da ti odpustim.

Vidim te v svetlobi.

Izberem, da ti odpustim.

Vidim te v svetlobi.

Odpustim ti.

Vidim te v svetlobi.

Odpustim ti.

Vidim te v svetlobi.

Afirmacije ponavljajte, vse dokler ne začutite olajšanja.

Če vaše misli skrenejo v negativnost ali um bega, se preprosto vrnite k mantri.

Odpustim ti.

Vidim te v svetlobi.

Potiho si ponavljajte mantro.

Ko ste pripravljeni, globoko vdihnite in odprite oči.

Ko meditacijo zaključimo, vzemimo beležko in opišimo izkušnjo. Naj pisanje preprosto teče vsaj pet minut ali več. Skozi meditacijo se bomo povezali z notranjo modrostjo in ljubeči glas našega notranjega vodnika nas bo vodil k odpuščanju in olajšanju. To je duhovno zdravljenje.

Bodimo pozorni na to, kako se počutimo preko dneva. Čutimo lahkost, srečnost ali olajšanje? Zaznajmo, kakšni so občutki do osebe, ki smo jo izbrali, da ji oprostimo, in kako je, ko se srečujemo z drugimi.

Če še vedno čutimo močno jezo, zamero ali bolečino celo po teh dveh dnevih meditacij, ni nič narobe. Zaupajmo postopku in bodimo pripravljeni na čudeže.

  • Meditacija za jezdenje valov občutkov

Ta meditacija je odlična za zdravljenje vzorcev obsojanja, ker nam pomaga spoštovati občutke, ki se skrivajo za tem. Kadar nosimo v sebi obsojanje, pravzaprav tlačimo bes. Najpreprostejši način, da očistimo obsojanje, je, da se potopimo v občutek in pridemo ven na drugi strani.

Jutranja meditacija, tretji dan:

Sedite udobno s prekrižanimi nogami na tleh ali vzravnano na stolu.

Zravnajte ramena in počasi zaprite oči.

Globoko vdihnite.

Ko vdihnete, spoštujte vse občutke, ki se vam pojavljajo.

Ob izdihu občutke osvobodite.

Globoko vdihnite še enkrat.

Ko vdihnete, spoštujte vse občutke, ki se vam pojavljajo.

Ob izdihu jih osvobodite.

Vdihnite.

In spoštujte vse občutke, ki se vam pojavljajo.

Ob izdihu jih osvobodite.

Nadaljujte ciklus dihanja.

Začnite vizualizirati sebe v kristalno modrem oceanu.

Voda je topla in pomirjujoča.

Nikogar drugega ni.

Ko pogledate tja na ocean, vidite vrsto valov, ki se valijo proti vam.

Ti valovi predstavljajo vaše občutke.

Zdaj imate moč, da se potopite v valove svojih občutkov.

Ni potrebno, da bežite od njih, in ne bodo vas podrli.

Enostavno se potopite v prvi val.

Ko se vsak val visoko dvigne nad vas, globoko vdihnite in občutite vse občutke.

Ob izdihu se potopite v val.

Vdihujte v vsak val občutka in se potopite na polno.

Ob izdihu pridite ven na drugi strani.

Vdihnite in se potopite.

Izdihnite in pridite ven na drugi strani.

Začenjate plesati z valovi oceana občutkov, ki se neprestano valijo proti vam.

Vsak novi val, ki se približuje, je manjši od prejšnjega.

V vsak novi val se je vse lažje in lažje potopiti.

Z vsakim dihom čutite več in več olajšanja. Sčasoma se valovi umirjajo in zmanjšujejo.

Z vsakim dihom se je lažje potopiti.

Razmaki med valovi postajajo vse daljši.

Takrat dihate na dolgo in počasi.

Telo se začenja sproščati.

Kmalu se ocean umiri.

Lahko se sprostite in dihate.

Dihajte na dolgo in globoko in se sprostite v mirnem oceanu.

Ko leže na hrbtu lebdite na vodi, čutite nežen vetrič na obrazu.

Lebdite v morju mirnosti.

Vi ste mirnost. Vi ste mir.

Še zadnjič globoko vdihnite.

Ko ste pripravljeni, odprite oči.

  • Meditacija z kundalini mantro sat nam (»Resnica je moje ime«)

Kadar meditiramo z mantro, imamo priložnost, da izkusimo transcendentalno stanje sprostitve. V takem stanju znižamo raven kortizola in preuredimo živčni sistem.

Jutranja meditacija, četrti dan:

Sedite udobno s prekrižanimi nogami na tleh ali vzravnano na stolu.

Mirno zaprite oči in se počasi osredotočite na točko med obrvmi (tretje oko).

Začnite ponavljati mantro: sat nam, sat nam.

Dihajte na dolgo in globoko, ko še naprej ponavljate mantro.

sat nam,

sat nam.

Če vaše misli skrenejo, se mirno vrnite k mantri: sat nam, sat nam.

Sedite eno do dvajset minut in mirno ponavljajte mantro.

Ko meditacijo dokončate, počasi odprite oči in počivajte v pogledu pred seboj.

Ko zaključite z meditacijo, ne pograbite takoj telefona. Počivajte minuto ali dve in dopustite telesu, da se vrne v prejšnje stanje.

Po meditaciji bodimo pozorni, kako se počutimo čez dan. Morda bomo manj razdražljivi, z več energije in veliko manj obsojevalni. Kadar opazimo, da se nagibamo k misli obsojanja, samo ponovimo mantro sat nam in se vrnemo domov.

  • Meditacija za enost

S to meditacijo se bomo počutili bolj medsebojno povezane in se vrnili k svojemu resničnemu bistvu.

Jutranja meditacija, peti dan:

Sedite udobno s prekrižanimi nogami na tleh.

Z desno roko naredite pest. Usmerite kazalec navzgor in položite levo roko na sredo prsi.

Zaprite oči in se osredotočite na tretje oko.

Med meditacijo si predvajajte pesem »I am thine« Jai-Jagadeesha. To glasbo najdete na GabbyBernstein.com/bookresources.

Mantra je Humee Hum, Tumee Tum, Wahe Guru; I am thin, in mine, myself, Wahe Guru.

Ta meditacija slavi našo povezavo z drugimi preko skupne povezave z Vesoljem. Humee Hum nas uglasi z našo zavestjo. Tumee tum sprejme, da smo eno z zavestjo drugih. Wahe Guru pomeni, da smo vsi povezani z Vesoljem. Potem pojemo I am thine, in mine, da projiciramo svojo zavest osebnega jaza neskončnemu jazu. Beseda sebe potrjuje, da smo eno z Vesoljem. Na koncu to univerzalno povezavo slavimo z besedama Wahe Guru.

Pojte z glasbo tja do enajst minut.

Po meditaciji vzamemo dnevnik in pet minut opisjemo svojo izkušnjo. Naj pisalo teče in dopustimo notranjemu vodenju, da piše skozi nas. Zabeležimo besede, ki se pojavijo, in častimo vsak trenutek enosti, ki se nam lahko pojavi.

Čez dan bodimo pozorni na svoje počutje. Morda se počutimo, da smo bolj ljubeči, prijazni ali sočutni. Morda se počutimo bolj povezane z ljudmi. Zaupajmo v moč mantre in v svoj namen, ki vibrira za tem. Kadar pojemo glasno, Vesolju dajemo izjavo, da smo pripravljeni na zdravljenje. Bodimo pozorni na čudeže, ki se pojavijo.

  • Meditacija veličastnih žarkov

Zadnja meditacija nam bo pomagala, da vidimo osebo, ki smo jo obsojali, kot da jo vidimo prvič. Ponovna povezava z duhovnim bistvom druge osebe nas osvobodi obsodb in zgodb, ki smo si jih ustvarili o njej.

Jutranja meditacija, šesti dan:

Zaprite oči.

Sedite vzravnano na stolu ali na tleh, z dlanmi obrnjenimi navzgor.

Vdihnite.

Izdihnite.

Vdihnite.

Izdihnite.

Nadaljujte ta ciklus dihanja, ko greste globlje in globlje v stanje sproščenosti.

Predstavljajte si odnos, ki ga obsojate.

Predstavljate si osebo, kako sedi pred vami.

Najdite področje telesa, kjer morda v zvezi s to osebo čutite nelagodje.

Dihajte globoko v to področje.

Ob izdihu nelagodje osvobodite.

Dihajte v občutek.

Nadaljujte ciklus dihanja.

Potiho s prošnjo obsojanje predajte, da zanj poskrbi vaš notranji vodnik: Ta strah predajam svojemu notranjemu vodniku, da ga preoblikuje.

Pozdravljam vodenje.

Vdihnite: Vidim te v svetlobi.

Izdihnite: Osvobodim strah.

Vdihnite: Izberem ljubezen in svetlobo.

Izdihnite: Sprejemam te.

Vdihnite: Pozdravljam veličastne žarke zdravilne svetlobe.

Izdihnite: Vse, kar vidim, je svetloba.

Nadaljujte te mantre in dopustite notranjemu vodniku, da vodi vaše misli nazaj k ljubezni in svetlobi.

Ko ponovite vsako mantro, si predstavljajte veličastne žarke svetlobe, kako se zlivajo po vašem telesu.

Z vsakim vdihom in vsakim izdihom se ti veličastni žarki razširjajo.

Sčasoma je vse, kar vidite, svetloba.

Ponovite mantre in priklicujte svetlobo:

Vdihnite: Vidim te v svetlobi.

Izdihnite: Osvobodim strah.

Vdihnite: Izberem ljubezen in svetlobo.

Izdihnite: Sprejemam te.

Vdihnite: Pozdravljam veličastne žarke zdravilne svetlobe.

Izdihnite: Vse, kar vidim, je svetloba.

Sprostite se v izkušnji svetlobe in naj ta preplavi vašo zavest.

Naj svetloba raztopi vaše obsojanje.

Svetloba vas osvobodi potrebe po napadu.

Svetloba izbriše vse, kar je bilo narobe.

Svetloba vas vrne k ljubezni.

Vse, kar vidite, je ljubezen.

Sedite v miru in uživajte v tej izkušnji, kolikor časa želite.

Ko ste pripravljeni meditacijo zaključiti, globoko vdihnite in se sprostite.

Počasi odprite oči.

Vzemimo si eno ali dve minuti, da se telo vrne v prejšnje stanje. Dovolimo občutkom iz meditacije, da gredo skozi nas.

Ta meditacija ima veliko zmožnost zdravljenja. Dejansko nam lahko za vedno spremeni dojemanje druge osebe. Ko nekoga vidimo v svetlobi, se spomnimo, kdo v resnici je.

Kadar vidimo sebe in druge v veličastnih žarkih svetlobe, smo se vrnili v svoje resnično bistvo. Po meditaciji naj nas podoba veličastnih žarkov svetlobe spremlja čez dan. Ko pomislimo na osebo, ki smo jo obsojali, se takoj vrnimo k podobi veličastnih žarkov. Ko se dvigne nova obsodba, zaprimo oči in si predstavljajmo, kako gremo v veličastne žarke svetlobe.

Zapišimo, kako se počutimo po meditaciji. Morda se bomo z olajšanjem zjokali, morda začutimo energijo ljubezni in začutimo, kako se v nas naseljuje odpuščanje.

Gabrielle Bernstein
Razstrupite se obsojanja
Opustite prepričanja, ki vam onemogočajo boljše življenje
Prevod: Janez Lavrič
Založba Gnostica

Več o knjigi Razstrupite se obsojanja na povezavi: www.gnostica.si

Druge knjige Gabrielle Bernstein so dostopne na spodnjih povezavah:

 

Pripravila: Mirela Smajić
FB: @izbranozmirelo
IG: izbrano_z_mirelo
www.pravljicna-agencija.si