6. 10. 2021, 14:59

Jeff Bezos čivknil o Netflixovi uspešnici Squid Game, ljudje pa zgroženi ostali odprtih ust!

profimedia

Ljudje včasih pozabaljajo, da se tudi zvezdniki in druge znane osebnosti kakšno popoldne zleknejo na domači kavč ter si pogledajo Netflixovo serijo tako kot običajni ljudje. Kar je bil tudi razlog, da so v grozi osupnili, ko je Jeff Bezos na Twitterju delil svoje misli o zadnji televizijski senzaciji Squid Game.

Korejska distopijska drama spremja 450 ljudi, ki so globoko zadolženi, zato se odločijo pridružiti smrtonosni igri preživetja, del katere je tudi izziv, ki je svoj navdih našel v stari korejski otroški igri. Vse to v želji, da bi prišli do nagrade 45,6 milijard južnokorejskih vonov (ali dobrih 33 milijard eurov).

Tema šokantne serije devetih epizod močno spominja na Igre lakote (The Hunger Games) in je hkrati kritika poznega kapitalizma, družbene eksploatacije in razrednih neenakosti.

Kar je samo po sebi razlog dovolj, da je Bezosov navdušen komentar na račun šova (pri čemer naj bi si šov v trenutku čivka sploh še ne uspel ogledati) dvignil mnoštvo obrvi.

Takole je tvitnil: "Reed Hastings in Ted Sarandos in ekipa Netflixa pogosto zadanejo glavico na žebljico. Njihova mednarodna strategija ni enostavna, a jim vedno uspel. Impresivno in navdušujoče. (Komaj čakam, da si ogledam serijo)."

Kot lastnik in nekdanji direktor giganta Amazon je bil Bezos pogosto kritiziran zaradi svojega odnosa do delavcev Amazona. Med drugim so ti morali delati številne nadure, med delom pa jim ni bilo dovoljeno oditi niti na stranišče.

Veliko prahu je tekom pandemije dvignil tudi podatek, da je kar 19.000 Amazonovih delavcev bilo na testih za koronavirus pozitivnih, podjetje pa se je soočilo celo s tožbo newyorške odvetnice Letitie James na račun tega.

Čeprav je bilo več kot očitno, da Bezos ne ve, da je tema dotičnega šova prav kritika divjega kapitalizma, so ljudje tvit dojeli kot ironičen. Navdušenje nad profitabilnostjo serije je prišlo izpod tipkovnice prav tistega, za katerega se gre 'najbolj bati', da bi mu šov 'kaj lahko dal kakšno novo idejo za to, kako peljati biznis'.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord