D.H. | 16. 8. 2024, 07:51
(VIDEO) 6 vrhunskih oglaševalskih akcij za grozljivke, ki so grozo ponesle v resnični svet
Kaj je cilj grozljivih filmov? Da prestrašijo, seveda. Zato so si oglaševalci zamislili različne načine, s katerimi so potencialnim gledalcem kar v resničnem svetu dostavili prav to, kar obljublja njihov film – pristno grozo. Poglejte (kričeče) odzive verjetno najboljših marketinških promocij za filmske grozljivke.
A Classic Horror Story (2021)
Če bi se julija 2021 sprehajali po Milanu, bi na trgu opazili ogromen LCD-zaslon, na katerem se predvaja promocijski video za grozljivko A Classic Horror Story. Tisti, ki je stopil bliže, je hitro opazil, da se v rdečo kuto zavita podoba na zaslonu dejansko premika z njim. Ko se zaslon zaključi, pa izskoči čisto prava pošast – z morilskim kladivom v roki. Promocija se je odvijala pod nič kaj dvoumnim sloganom: "Kar naredi grozljivke res strašljive, je to, da lahko postanejo resnične."
Krogi (Rings, 2017)
Krog (Ring, 2002) je legendarna grozljivka o skrivnostni video kaseti, ki je tiste, ki so ogledali njeno vsebino, sedem dni pozneje vodila v smrt. S prihodom te kultne grozljivke so hollywoodske reinterpretacije azijskih grozljivk postale izredno popularne. A prav Krog je imel tisto, kar ljubitelji žanra najbolj občudujejo – prepričljivo pošast. Predstavljala jo je zombie deklica Samara, ki po svoje žrtve prileze kar iz televizijskega zaslona. Tako uspešna grozljivka je seveda zahtevala nadaljevanje. Sicer je prišlo šele 15 let pozneje, je pa zato Samara takrat iz televizije prilezla kar v resničnem življenju. Za promocijske namene, seveda.
Paranormalno (Paranormal Activity, 2009)
Promocijski spot za grozljivko Paranormalno je bil prvi resnični poskus viralnega marketinga. Namesto da bi naredili tipičen napovednik za film, so na testnem ogledu filma na festivalu grozljivk Screamfest posneli odzive občinstva na najbolj strašljive dele filma. Reakcije so bile tako prepričljive, da so ljudje zahtevali, da je film izdan v širšem spektru (najprej so ga izdali le za omejeno število kinematografov) in tako je grozljivka, posneta s proračunom v višini 15.000 dolarjev, postala eden najbolj uspešnih filmov vseh časov.
The Last Exorcism Part II (2013)
Večna klasika v žanru grozljivk je takšna ali drugačna variacija kultnega filma Izganjalec hudiča, kjer osrednjo podobo groze odigra deklica, obsedena z demonom. Agencija Thinkmodo je za promocijo tega filma izbrala frizerski salon, kjer so stranke v odsevu ogledala nenadoma ugledale demonsko deklico. Za popolni zaključek pa je ta deklica z upognjenim telesom potem še prišla pozdravit stranke v živo.
Carrie (2013)
Le kdo ne pozna Carrie, sramežljive deklice, ki jo pred svetom poskuša ščititi preveč zaščitniška in divje religiozna mati, dokler ne spozna, da ima nadnaravne telekinetske sposobnosti. In tako se lahko maščuje vsem, ki so ji zagrenili mladost. Original iz leta 1976 (tam je Carrie igrala odlična Sissy Spacek) je leta 2013 doživel sodobno predelavo in za promocijo so Carrie popeljali kar v lokalno kavarno sredi Manhattna. Tam je Carrie demonstrirala svoje telekinetske sposobnosti – in dodobra prestrašila nič hudega sluteče kavopivce.
Ouija (2014)
Bi šli na brezplačno klicanje duhov? Skupaj z medijem položite roke na drsno ploščo, postavite vprašanje in plošča se premika na črke, ki oblikujejo sporočilo. Kaj pa, če plošča pokaže črke R-U-N, BEŽITE! Njene oči se izbuljijo, iz tal pa se dvigne prašno staro truplo. Slab dan za klicanje duhov ali pa le odlična promocija za grozljivko, ki nas uči, da je onstranstvo mogoče bolje pustiti pri miru.
Novo na Metroplay: Lia Zuljan in Milena Gasparin o ustvarjanju UGC vsebin, njuni karierni poti in konkurenci