24. 3. 2023, 18:37

Veste, da lahko na TikToku zaslužite več kot 100.000 evrov? Imamo odgovor, kako

Qonverto

Kako zaslužiti z oglaševanjem na TikToku? TikTok, trenutno najbolj priljubljena platforma za deljenje videov, ki pa je marsikatero slovensko podjetje še ne uporablja dovolj. Vsi pa si želijo uspeti na njej! Ste med njimi? Berite dalje!

Pred leti je ecommerce svet zajel Facebook val, ki so ga mnoga podjetja uspešno izkoristila (Sensilab, Vigo shop…) in dosegla nesluteno rast. Skrivnost? Produktni asortima, prava sporočila in ponudba. Sedaj prihaja TikTok, ki prinaša ponovno popolnoma novo publiko, drugačen nagovor strank, novo upravljanje z oglasi.

Če se po večini poslužujete oglaševanja vašega ecommerce podjetja na Facebooku, Instagramu, Googlu ... zagotovo ne pozabite na trenutno najbolj popularno platformo. 

Zakaj se sploh splača ustvarjati vsebine za TikTok in oglaševati na tej platformi?

Ob še vedno izjemno nizkih stroških oglaševanja je na srečo še vedno čas za prilagajanje in priprave, vendar morate začeti danes in ujeti TikTok val. Kako torej z oglaševanjem na TikToku zaslužiti 100.000 evrov v nekaj tednih? 

Profimedia

Naj vam to zaupajo tisti, ki so že uspeli

Digitalna agencija in specialist za ecommerce Qonverto organiziramo vrhunsko predavanje z gosti, ki že žanjejo uspehe na TikToku. Marketinški strokovnjaki vam bodo predstavili svoje strategije, uspešne primere iz prakse in še več informacij ter nasvetov, ki jih boste lahko aplicirali na svoje področje.

Na predavanju se nam bo pridružila Katia Nazarova iz TikToka, Blaž Hvala (Ličila.si), Rok Terziev (Fenzy.si), Primož Oberč iz agencije We are TikTok in tudi Klavdija Zimmer iz Hooray Studios, ki so s Spark oglasi na TikToku ustvaril prodajo kar 10.000 knjig Mali Junaki.

Zagotovite si svoj sedež! Predavanje, ki ga enostavno ne smete zamuditi, bo potekalo v sredo, 29. marca 2023, od 17.00 do 20.00 v Ljubljani.

Kaj vse boste na predavanju izvedeli?

Zakaj je TikTok kanal na katerega se 100 odstotkov splača osredotočiti?

Kaj deluje na TikToku in kaj ne?

  • Razumevanje uporabnikov in njihovega vedenja
  • Kako to znanje uporabimo pri ustvarjanju oglasov?
  • Katere osnove potrebujete za rast preko oglaševanj na TikToku?
  • Predstavitev najboljših oglasov in študij
  • Notranje informacije s strani zaposlenih na TikToku Kaj o TikTok oglaševanju meni Rok Hrastnik, specialist za ecoomerce?
Qonverto

TikTok je drugačen

"TikTok je popolnoma drugačen od katerega koli drugega kanala, podobno kot je bil včasih Facebook. Ima drugačno občinstvo, pričakovanja potrošnikov so drugačna, izdelki, ki jih želijo, so drugačni… ter popolnoma drugačnimi najboljšimi praksami za ustvarjanje in upravljanje oglasov," je povedal Rok Hrastnik, specialist za ecommerce z več kot 20 letnimi izkušnjami. 

"Priprave za zmago na TikToku bodo odvisne od tega, kje ste danes," je dodal. 

"Kakšen je vaš portfelj izdelkov, kakšno je sporočilo vaše blagovne znamke, kakšne so vaše ustvarjalne omejitve in kakšna je vaša notranja organizacija. Nekateri so že pripravljeni rasti s TikTokom. Ostali pa bodo morali narediti nekaj temeljnih sprememb. Ob še vedno izjemno nizkih stroških oglaševanja je na srečo še vedno čas za prilagajanje in priprave. Vendar morate začeti danes, sicer tvegate, da boste jutri izgubili še eno priložnost za preobrazbo. Ta seminar bo obravnaval natanko to: kako danes postaviti prave strateške temelje, da boste lahko jutri ustvarili neomejeno rast," je zaključil. 

Ne zamudite! Prijave sprejemajo tukaj (LINK).

Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere