23. 3. 2021, 06:00 | Vir: STA

Prek nogometnega prvenstva za mlade do večje prepoznavnosti Slovenije

Shutterstock

Evropsko prvenstvo v nogometu do 21 let, ki ga bosta gostili Slovenija in Madžarska, po oceni Slovenske turistične organizacije (STO) predstavlja pomembno priložnost za povečanje prepoznavnosti in ugleda Slovenije. Ta bo še krepila svojo podobo odlične destinacije za aktiven oddih, priprave športnikov in gostiteljice največjih športnih dogodkov.

Prvenstvo mladih nogometašev bo potekalo v dveh terminih; med 24. in 31. marcem ter med 31. majem in 6. junijem. V okviru dogodka bo vidnost Slovenije močno izpostavljena skozi znamko I feel Slovenia (Slovenijo čutim) na samem prizorišču, pa tudi preko različnih komunikacijskih kanalov tekom prvenstva, so danes sporočili z STO.

Po napovedih bo dogodek preko prenosov in na družbenih omrežjih spremljalo več kot 153 milijonov gledalcev. Največja vidnost dogodka v prenosih bo v Nemčiji in Italiji, ki tudi v luči spremenjenih razmer ostajata med najpomembnejšimi trgi slovenskega turizma.

Evropska nogometna zveza (Uefa) je, kot so izpostavili na STO, ob tem prepoznala velik pomen trajnostne zaveze Slovenije. Zato bo v okviru prvenstva izvedla komunikacijsko kampanjo Čistejši zrak - boljša igra.

Slovenija se po številu vrhunskih športnikov uvršča v sam vrh najbolj športnih dežel na svetu. Vse večji ugled pa uživa tudi pri organizaciji in izvedbi najzahtevnejših mednarodnih športnih tekmovanj, so dodali na STO. Več mednarodnih tekem v t.i. mehurčkih je izvedla tudi v času globalne pandemije covida-19.

Turistična organizacija tudi sicer promociji Slovenije kot privlačne destinacije za aktivne počitnice in športni turizem posveča posebno pozornost, saj gre za produkt, ki tudi izkazuje v trenutnih razmerah velik tržni potencial, so še navedli.

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ