2. 6. 2022, 19:15

Nasveti, KAKO v poln delovnik vključiti še čiščenje doma

Profimedia

Dnevi so od jutra do večera polno zasedeni, doma pa perilo, umazana posoda, polno prahu in totalen kaos? Ponujamo vaš rešitev. In ne, to ni čistilni servis. 

Ob službenih in družinskih obveznostih in aktivnostih običajno zmanjka časa za čiščenje doma. Niste edini, ki se soočate s tem. Ker pa pravijo, da red doma poskrbi tudi za boljše psihično počutje, smo pogledali, kaj svetujejo strokovnjaki.

Kam torej stisniti še čiščenje?

Becky Rapinchuk, ki bdi nad spletno stranjo cleanmama.com pravi, da je čarobna sestavina – urnik. Urnik na dnevni in urnik na tedenski bazi.

Čeprav se na prvi pogled zdi nemogoče, Becky obljublja, da bo ta način prinesel več prostega časa in umirjen um ob pospravljenem stanovanju.

Na dnevni bazi je naloge razdelila na pet delov:

  • Postiljanje postelj
  • Preverjanje tal (+ skrb, da so vsaj 'po vrhu' čista)
  • Brisanje pultov/površin
  • Pospravljanje navlake/nereda
  • Skrb za perilo

Če boste naredili vsak dan malo nečesa izmed vsake točke, boste narediti že veliko.

Ko to osvojite, je čas, da v urnik dodate tedenska opravila. Becky predlaga takole:

  • Ponedeljek: kopalnica
  • Torek: brisanje prahu
  • Sreda: sesanje
  • Četrtek: pomivanje tal
  • Petek: perilo
  • Sobota: posteljnina in brisače   

Ko osvojite tudi to, potem je čas, da si naredite še načrt, na kaj se boste fokusirali na mesečni ravni in nato na letni ravni. Sem spadajo globinsko sesanje, pospravljanje prostora, kamor se odlaga vse, česar ne potrebujete (kler, utility ...) in podobno.

Spremljajte Metropolitan na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.