Facebook za kar 94 odstotkov povečal dobiček - največ na račun dražjega oglaševanja

Okrog 2,8 milijarde uporabnikov

29. 4. 2021, 08:59 | Aktualno | Vir: STA

                            Facebook za kar 94 odstotkov povečal dobiček - največ na račun dražjega oglaševanja (foto: Shutterstock) Shutterstock

Družbeno omrežje Facebook je v prvem četrtletju zabeležilo 9,5 milijarde dolarjev čistega dobička, kar je 94 odstotkov več kot v enakem lanskem obdobju. Dobiček na delnico je znašal 3,30 dolarja, medtem ko so analitiki napovedovali, da se bo ustavil pri 2,37 dolarja na delnico. Rast dobička v podjetju pripisujejo predvsem dražjemu oglaševanju.

Prihodki od prodaje so se v prvem četrtletju okrepili za 48 odstotkov na 26,17 milijarde dolarjev. Iz naslova oglaševanja na njihovem družbenem omrežju je Facebook zbral 25,44 milijarde dolarjev, kar je 46 odstotkov več kot lani. Kot so pojasnili v podjetju, se je na letni ravni povprečna cena oglasa podražila za 30 odstotkov, število oglasov pa je zraslo za 12 odstotkov.

Število dnevnih aktivnih uporabnikov je marca v povprečju zraslo za osem odstotkov na 1,88 milijarde, število mesečnih uporabnikov pa je padlo za 10 odstotkov na 2,85 milijarde.

"Za nami je močno četrtletje, v katerem smo ljudem pomagali ostati v stiku, podjetjem pa zrasti," je ocenil ustanovitelj in izvršni direktor Facebooka Mark Zuckerberg. Kot je dodal, bo podjetje še naprej vlagalo v nove storitve za boljšo izkušnjo uporabnikov.