METROPLAY
Najnovejše
Novice
Slovenija
Svet
Kronika
Vreme
Promet
Scena
Trači
Film in TV
Glasba
Kultura
Zanimivosti
Šport
Turizem
Kulinarika
Digi
Živali
Podkasti
Mastercard® podkast navdiha
Spar podkast
1, 2, 3 ... bis!
Ob skodelici kave
Metro minutke
Podkast Greenroom
Trendi
Moda in lepota
Hribi
Cosmopolitan
Elle
Zdravje
Odnosi
Psihologija
Horoskop
Slovar sanj
Mastercard® podkast navdiha
Spar podkast
1, 2, 3 ... bis!
Od blizu
Nov začetek
Aktivni
Avto Magazin
Cosmopolitan
Elle
Govori.se
Sensa
Story
METROPLAY
Najnovejše
Novice
Kronika
Vreme
Promet
Scena
Šport
Turizem
Digi
Živali
Podkasti
Radarska slika padavin
Mastercard® podkast navdiha
Spar podkast
1, 2, 3 ... bis!
Ob skodelici kave
Metro minutke
Podkast Greenroom
razumeti kompleksnost
S Simonom Maljevcem o stanovanjski problematiki: "Vsak od nas kdaj pogleda oglase, tudi sam jih. Vedno sem zgrožen nad cenami"
3. 9. ob 8:21
Intervju
Aleš Petejan, direktor marketinga pri družbi Mastercard Slovenija: "Skoraj nemogoče je, da kot narod ne bi bili naklonjeni športu!"
2. 9. ob 8:00
Intervju
Mojca Briščik, izvršna direktorica Slovenske oglaševalske zbornice: "Moj največji zadržek je, da vplivneži v oglasne namene uporabljajo svoje otroke!"
1. 8. ob 8:00
intervju Iz druge perspektive
Aleš Musar, kot ga še ne poznate: "Na vprašanje, kje sva se s predsednico države spoznala, nimava standardnega odgovora"
20. 7. ob 9:00
Intervju
Zoran Gabrijan, oglaševalec: "Ne moreš prodajati 'bulšita' - narediš lahko še tako izjemno kampanjo, a bodo ljudje rekli, da je to zanič!"
3. 7. ob 9:00
Naročite se na e-novice
Naroči se