10. 9. 2020, 08:15

Letošnji SOF o pomenu jasne komunikacije

STA

Rdeča nit 29. Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF), ki se danes začenja v Ljubljani, je jasna in osredotočena komunikacija, ki ustvarja vrednost za vse deležnike oglaševalskega ekosistema. Na osrednjem dogodku oglaševalske stroke pri nas bodo podelili tudi stanovske nagrade, zagotovljeno pa bo tudi za varno okolje in zaščito obiskovalcev.

Gonilo rasti je komunikacija, ki znamkam daje namen ter z jasnim smislom in vrednotami ustvarja dodano vrednost. Dolgoročno uspešne bodo znamke, ki imajo jasen namen in cilj ter spoštujejo in izražajo prave vrednote, so zapisali v Slovenski oglaševalski zbornici, ki organizira festival.

Najboljšim delom bo devetčlanska žirija na čelu z izvršnim kreativnim direktorjem na agenciji Pristop Aljošem Bagolo podelila tudi festivalske nagrade, vključno z najbolj prestižno, nagrado SOF. Nagrado bo prejelo delo, ki bo med tajnim glasovanjem za velike nagrade prejelo najvišjo skupno oceno primarne žirije in treh pridruženih žirantov - uglednih predstavnikov stroke iz regije. Nagrado bo torej prejelo delo, ki bo pokazalo najvišji nivo kreativne presežnosti in učinkovitosti. Cilj te nagrade je dvigovati ambicijo in motivacijo celotne stroke za ustvarjanje regionalno ter globalno odmevnih komunikacijskih rešitev.

Organizatorji, ki so za izvedbo prireditve pridobili tudi pozitivno mnenje Nacionalnega inštituta za javno zdravje, sicer poudarjajo tudi varnost v luči covida-19. Kot zagotavljajo, so poskrbeli za varno okolje ter zaščito obiskovalcev, najpomembnejše pa ostaja spoštovanje začrtanih ukrepov in vzdrževanje medsebojne razdalje.

Po letošnji spremembi lokacije organizatorji sicer napovedujejo, da se bo jubilejni, 30. SOF čez eno leto vrnil v Portorož.

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ