2. 11. 2019, 11:27 | Vir: STA

Med ponudniki pretočnih televizijskih vsebin tudi Apple

profimedia

Ameriški Apple je v petek zagnal svojo storitev Apple TV+, prek katere ponuja pretočne video vsebine na zahtevo. Konkurenca ponudnikov pretočnih vsebin, ki so uveljavljene televizijske programe postavili pred velik izziv, je tako postala še močnejša. Apple pri pridobivanju naročnikov stavi na 1,4 milijarde obstoječih uporabnikov njegovih naprav.

Apple TV+ je po poročanju francoske tiskovne agencije AFP na voljo v več kot sto državah.

V ZDA je cena 4,99 dolarja na mesec, drugod je odvisna od posamezne države. V Sloveniji znaša 4,99 evra mesečno.

Tehnološki velikan je za ustvarjanje vsebin namenil ogromno denarja - po nekaterih ocenah okoli šest milijard dolarjev (5,31 milijarde evrov). Obljublja "vrsto močnih in navdihujočih izvirnih serij, filmov in dokumentarnih vsebin".

Analitik Dan Ives je za AFP ocenil, da želi Apple s storitvijo TV+ ustvariti ključno platformo za distribucijo pretočnih vsebin. Pri tem stavi na 1,4 milijarde obstoječih uporabnikov njegovih naprav, ki naj bi bili deležni posebnih ugodnosti.

Konkurenca je na tem področju sicer že precej močna. Poleg že dobro uveljavljenega Netflixa si svoj kos pogače med drugim reže Amazon, na trg pa vstopa tudi Disney. Ponudniki med drugim stavijo na zvezdniške igralske zasedbe ter popolnoma prosto izbiro vsebine in termina njenega ogleda. Slednjega običajni televizijski programi ne omogočajo.

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel