»Petarde? Ne, hvala!« z oglasi o resničnih živalih, ki so pobegnile zaradi pokanja petard!

21. 12. 2021, 09:34 | Aktualno
»Petarde? Ne, hvala!« z oglasi o resničnih živalih, ki so pobegnile zaradi pokanja petard! (foto: Tadej Kreft) Tadej Kreft

Družbeno angažirana akcija »Petarde? Ne, hvala!« tudi letos nagovarja širšo javnost k opustitvi pirotehnike. Projekt poteka že 9. leto zapored in je vsako leto nadgrajen z novimi aktivnostmi in novimi ciljnimi skupinami. Kljub vsakoletnem uspehu smo decembra žal še vedno priča nepotrebnim pokom petard.

Akcija se ponovno osredotoča na žalostne posledice, ki jih lahko zaradi pirotehnike doživijo naši ljubljenčki.

Ker poki petard vsako leto prestrašijo veliko psov, ki v strahu pobegnejo, so v središču akcije mestni plakati po vsej Sloveniji, ki smo jih spremenili v oglase za pogrešane ljubljenčke in napisi »Za vedno pogrešan«, »Nič več ga ne iščemo«, »Nič več izgubljena«, »Predolgo pogrešana«.

V oglasih nastopajo resnične živali, ki so pobegnile zaradi pokanja petard, nekatere se žal niso nikoli vrnile. Namen letošnje akcije je z resničnimi zgodbami opozoriti na še vedno zaznan problem uporabe pirotehnike.

Letošnjo akcijo pa so s pomočjo partnerjev še dodatno razširili. Za vse živali, ki se bodo v času kampanje izgubile, bodo pripravili oglase in jih delili na vseh razpoložljivih kanalih vseh sodelujočih partnerjev ter tako razširili sporočilo o izgubljeni živali veliko širše, s tem pa povečali možnost za srečno vrnitev. Informacije o izgubljenih živalih lahko pošljete na elektronsko pošto pogresani@tam-tam.si.

Pobudnik in organizator akcije je podjetje TAM-TAM. Zadnje štiri akcije so zasnovali s pomočjo kreativne agencije Luna \TBWA in Valicona, ki z anketami pod drobnogled postavlja odnos Slovencev do pirotehničnih sredstev.

Plakatno akcijo na prostem spremljajo tudi številne druge aktivnosti, brezplačni manjši plakati, animacije na LCD zaslonih, oglasi v kinodvoranah, televizijski in radijski oglasi. Akcijo želijo približati tudi najmlajšim, zato se povezujejo z osnovnimi šolami in znanimi obrazi.

Izvedba projekta ne bi bila mogoča brez podpornikov A1, NLB, Lidl, Petrol, Zavarovalnica Triglav in FOX, ki so se akciji tudi aktivno priključili.

Kampanja traja do 14. januarja 2022. Akciji se s ključnikom #PetardeNeHvala lahko pridruži kdorkoli.

Ker si vse živali zaslužijo praznike preživeti brez stresa in v objemu toplega doma, vas prosimo, da petardam rečete: »Ne, hvala!«