Tanja Postružnik Koren: »Oddajo sem odvodila v leže, na postelji!«

21. 1. 2021, 14:48 | Promocijsko sporočilo
Tanja Postružnik Koren: »Oddajo sem odvodila v leže, na postelji!« (foto: Ana Gregorič) Ana Gregorič

Trenutne razmere so nas oddaljile od marsikatere navade – treningi, potovanja, druženja, ne nazadnje tudi nakupovanje so skoraj daljni spomin. In ko smo ravno pri nakupovanju, to se ni prenehalo, le spremenilo. Ko ne moremo v trgovske centre se moramo o izdelkih prepričati na drugačen način ...  

Eden od teh je ogled oddaj na Shoppster TV, kjer voditelji in strokovnjaki preizkušajo izdelke namesto nas. Med njimi je tudi Tanja Postružnik Koren, ki nam pokaže, kako očistiti hišo, kako doma urediti pričesko, kot da smo bili pri frizerju.

S Tanjo smo se pogovarjali o tem, kaj še so za nas pripravili in zakaj je nakup na Shoppster TV enostavnejši in bolj kakovosten.

Tanja, skoraj leto dni smo na vsakem koraku obdani s koronavirusom. Kako je epidemija vplivala na vaš vsakdan? Je bilo prilagajanj veliko?

Joj, vedela sem, da ne moremo brez te teme. Seveda, naša življenja so obrnjena na glavo, zato vsak dan znova iščemo neke nove normalnosti in načine za preživljanje našega časa čim bolj varno, mirno in lepo. Res se je veliko spremenilo. V družini smo hvaležni za večjo povezanost, veselje in moč, ki nas iz dneva v dan opogumljajo, da smo še vedno aktivni in opravljamo svoje naloge. Obenem se trudimo najti čas za sprostitev, veselje in svoje hobije.

Bi lahko kaj izpostavili kot pozitiven stranski učinek tega posebnega časa?

Seveda, pozitivnega je zagotovo več kot tistega slabega. Tako gledam na stvari, ko si vsak dan znova nadenem rožnata očala in si rečem: »Zdravi smo, čeprav smo bili okuženi s koronavirusom. V tem smo skupaj, imamo se radi in imamo čas za drug drugega. Ta čas lahko izkoristimo za preizkušanje vseh receptov, igranje družabnih iger, prebiranje knjig, dolge sprehode in iskanje samega sebe v najboljši različici.«

Kaj pa sicer najraje počnete v prostem času? Morda gojite tudi kak hobi, ki vam zapolni dušo?

Moji dnevi so skoraj vedno prekratki za vse stvari, ki si jih želim početi, saj svoj čas po navadi prepleteno posvečam delu za službo in domačim opravilom. Doma sem mama dvema radovednima in navihanima fantoma, žena adrenalinskemu možu, učiteljica, gospodinja in nato še bralka, zeliščarka, čebelarka, vrtnarka, športnica in ne nazadnje prijateljica, predvsem svojemu zvestemu psu, s katerim bi rada postala reševalca.

Ana Gregorič

Brez vas si ne znamo več predstavljati šova Ljubezen po domače. Kako sami vidite svojo vlogo v njem in koliko se vas takšne zgodbe, kot jih spremljate v šovu, dotaknejo?

Ljubezen po domače je res velik del mojega življenja, skupaj z ekipo izjemnih sodelavcev, ki so srčni in empatični ljudje, že pet let ustvarjamo slovensko različico oddaje, ki je zelo priljubljena po vsem svetu. Od prvega trenutka, ko sem izvedela za ta projekt, sem vedela, da bo to oddaja, ki bo prikovala ljudi pred televizijske ekrane tudi pri nas. Recept zanjo je zelo dober – zanimivi glavni junaki iščejo ljubezen, na poti do sreče pa razkrijejo svoje osebne zgodbe, želje in strasti ter svoje dobre in slabe plati, pri čemer se vsak od nas lahko s kom poistoveti. Ker vse počnem predano in strastno, se me zgodbe vseh nastopajočih zelo dotaknejo in, verjemite mi, zelo jih razumem in podpiram.

No, v času koronavirusa ste sprejeli tudi nov izziv, ki vas je znova postavil pred kamero. Ste ena od voditeljic na Shoppster TV, kjer nam predstavljate nakupa vredne izdelke vseh vrst. Zakaj ste se odločili za to vlogo?

Shoppster TV je zame zares velik nov izziv, ki je na prvi pogled povsem drugačen od prejšnjih televizijskih projektov. Pa ni čisto tako – izkušnje s tovrstnim načinom studijskih gostovanj na različne svetovalne teme sem pridobivala že v oddaji Dobro jutro na TVS. Svetovanje, preizkušanje, vrednotenje in radovedno raziskovanje sem torej že obvladala, zdaj sem morala usvojiti še del televizijske prodaje. To je del, ki neposredno nagovarja gledalce k morebitni odločitvi za nakup. Odločitev, da vstopim v Shoppsterjevo družino, je bila zato na neki način zelo spontana, naravna in logična posledica vsega, kar iz televizijske obrti obvladam. Po drugi strani pa je bila tudi malce negotova odločitev, kajti orati ledino s tovrstnim programom na domačih tleh, naj povem, da je v Ameriki QVC na sceni že več kot 35 let, je vedno težko. Prve oddaje Shoppster TV so tu, izdelki so dobro predstavljeni, gledalci program spremljajo in ga prepoznavajo, zato lahko rečem, da smo začeli dobro.

Kako pa vidite prisotnost takšne integrirane platforme v Sloveniji, kot je Shoppster? Torej povezovanje spletne trgovine s TV in YouTube kanalom …

Shoppster se je v Sloveniji pojavil ob pravem času, na pravem mestu. To je v življenju zelo pomembno. »In prilagodljivost, ta nas pelje k dolgoživosti,« tako mi je pred leti v intervjuju zaupal stoletnik, ko sem ga vprašala po receptu za dolgo in zdravo življenje. Logično in povsem razumljivo je torej, da se prilagajamo času in napredku, da smo v kolesju, ki žene tok naprej.

Povejte nam nekaj več o tem, kako vse skupaj poteka. Izdelek najprej proučite oziroma preizkusite sami, nato priporočila in nasvete delite z vsemi nami na Shoppster TV … Razumemo prav? Vam to vzame veliko časa, se morate veliko pripravljati?

Televizijske predstavitve izdelkov, ki jih lahko vidite na Shoppsterju, so narejene kot krajše svetovalne oddaje, ki sledijo čim bolj jasni in utečeni formi predstavitve. Kaj predstavljamo, kako deluje, zakaj je nekaj dobro in potrebno, nato vse skupaj utemeljimo ter razbijamo morebitne dvome, negotovosti in dileme. Ker se nam ob posamezni temi oziroma izdelku pridruži strokovnjak, je naloga voditelja, da o izdelku ve pravzaprav vse, da lahko gosta čim bolj radovedno in izčrpno povpraša o vsem, kar bi zanimalo tudi gledalca. Priprave pred snemanjem so tako dolgotrajne, saj so izdelki lahko karkoli – če poenostavim – od šivanke do avtomobila. Je zelo zanimivo delo, saj skoraj vedno doma potem rečem: No, tole moramo pa obvezno kupiti! (smeh)

Imate občutek, da smo Slovenci že ponotranjili tak način predstavitve izdelkov?

Mislim, da že zdavnaj. Televizija vstopa v naše domove in naše dnevne sobe kot prijatelj, ki mu zaupamo. Zakaj nam torej ne bi pomagala še pri odločitvi, kaj kupiti, kaj je za nas dobro, kaj bi bilo morda koristno imeti in kaj bi nam olajšalo življenje.

Ali sami odločate o tem, kateri izdelek boste predstavljali, sodelujete pri njihovi izbiri?

Naši uredniki skrbijo, da vsak od nas predstavlja tisto, za kar se zdi, da bi lahko najbolje predstavil in skupaj z gostom pojasnil gledalcem. In zdi se mi prav, da je tako, saj sam sebe ne vidiš povsem objektivno. Uredniki pa glede na scenarij in karakter voditelja določijo, kdo bo predstavljal kakšno temo. Res pa je, da nas včasih tudi presenetijo in se soočimo z nečim, pri čemer smo čisti laiki. 😊 S tem prikažemo tudi situacije, kako se nekdo, ki z izdelkom nima izkušenj, sooči z nakupovanjem in kaj vse ga zanima.

Kot ženska, ki rada kuha, verjetno brez težav predstavljate izdelke, ki so povezani s kuhinjo oziroma male gospodinjske aparate. Kako pa se znajdete pri predstavitvah izdelkov, ki morda niso najbližje vaši vsakdanji rutini?

Vsaka predstavitev  izdelka je zame izziv in zahteva temeljit razmislek, kako in s kakšno energijo se bom predstavljanja lotila. Včasih je bolje dobiti kaj, česar sam ne poznaš ali uporabljaš, saj si tako lahko zares radoveden, izviren in dober spraševalec. Študij nepoznanega področja zahteva več časa, a je pozneje užitek toliko večji, ko se naučiš nečesa novega. Priznam pa, da je včasih pravi balzam za dušo, ko predstavljaš nekaj, kjer si gospodar svojega področja in si v predstavljanje izdelka prepričan, suveren in stoodstoten.

Kaj vam je do zdaj predstavljalo največji izziv oziroma morda bilo najbolj zanimivo pri snemanju oddaj?

Najzanimivejše in morda zame drugačno je bilo predstavljanje ležišča, saj sem oddajo odvodila v leže in popolnoma umirjeno, na postelji. Všeč mi je bilo tudi predstavljanje Shoppsterjevega vertikalnega likalnika, ki se mi zdi vrhunski izdelek in kar nisem mogla prenehati likati, čeprav res nisem ljubiteljica likanja.

Je kateri od izdelkov, ki jih je mogoče kupiti na Shoppsterju, vaš favorit?

Kot sem že prej omenila – vsakič, ko proučim podrobnosti predstavljenih izdelkov, o njih vem praktično vse. Kar mi je všeč, takoj najavim doma, da bom to zagotovo kupila. (smeh) Na Shoppsterju imamo res dobre in kakovostne izdelke, in če že želite vedeti, kateri izdelek je moj najljubši – to je ionska ščetka za ravnanje las. Top! (smeh)

Glede na to, da v oddaji skoraj vedno gostite tudi priznanega strokovnjaka – koga od Slovencev bi vi najraje povabili v studio in z njim predstavili določen izdelek?

Uuu, spet težko vprašanje, ker ne morem izpostaviti samo enega. S področja zdravja, farmacije bi želela gostiti dr. Boruta Štruklja, če bomo govorili o rastlinah, dr. Blanko Ravnjak in dr. Jožeta Bavcona, pri kulinariki bi me navdušil mojster Jožef Oseli, za domače in zdrave jedi pa Marija Merljak, pri etnoloških temah dr. Mira Omerzel in dr. Janez Bogataj, pri športu Petra Majdič, Tina Maze in dr. Matej Tušak, izjemni sogovorniki bi bila tudi podjetnika Ivo Boscarol in Igor Akrapovič, pa psiholog dr. Andrej Perko, skratka gostje, ki imajo težo in karizmo.

Da ne zamudimo česa novega – kje vas lahko spremljamo?

Shoppster TV je gledalcem na voljo v Telemachovih programskih shemah EON na programskem mestu 7, Total TV na programskem mestu 5 in D3 na programskem mestu 14. Če dostopa do Shoppster TV nimate, je ogled mogoč tudi na njihovem YouTube kanalu.

FOTOGRAFIJI Ana Gregorič