United Group z znanstveno utemeljenimi cilji za zmanjšanje emisij

19. 5. 2021, 09:46 | Aktualno
United Group z znanstveno utemeljenimi cilji za zmanjšanje emisij (foto: United Group) United Group

Skupina United Group, vodilna ponudnica telekomunikacijskih storitev in medijskih vsebin v jugovzhodni Evropi, je sporočila, da se je zavezala k določitvi cilja za zmanjšanje emisij na podlagi pobude Science Based Targets (SBTi). Gre za projekt, ki želi spodbuditi ukrepanje podjetij na področju podnebnih sprememb za nizkoogljično gospodarstvo.

Skupina United Group, s sedežem na Nizozemskem, se je s pismom zaveze pridružila več kot 1000 drugim vodilnim podjetjem z vsega sveta. Ta so se zavezala, da si bodo prizadevala dosegati znanstveno utemeljene cilje glede zmanjšanja emisij, ki temeljijo na dognanjih podnebne znanosti.

»Pristop k pobudi znanstveno utemeljenih ciljev prikazuje neprekinjeno zavezo skupine United Group, da deluje kot odgovorno podjetje. To je logičen naslednji korak na naši poti k bolj dejavnemu sodelovanju pri ustvarjanju bolj trajnostnega sveta,« je povedala Victoriya Boklag, izvršna direktorica skupine United Group.

»Pridružitev pobudi je priložnost, da smo zgled vsem deležnikom in gradimo na tem, v čemer smo najboljši – inovacije, sodelovanje in spodbujanje učinkovitosti. Tako bomo lahko spodbudili spremembe povsod, kjer je prisotna skupina United Group,« je dodala Victoriya Boklag.

Skupina United Group ima zdaj 24 mesecev časa, da določi cilj, ga predloži v potrditev organizaciji SBTi in odobreni cilj nato objavi.

Telemach že uresničuje okoljsko odgovornost s številnimi ukrepi

V Sloveniji znotraj United Group posluje tudi družba Telemach, kjer se že več let usmerjajo v trajnostni razvoj, spoštovanju sprejetih okoljevarstvenih smernic in drugih zahtev na podlagi prepoznanih okoljskih vidikov. V odnosu do okolja dajejo velik poudarek internemu projektu Misli zeleno, v središču katerega je sončna elektrarna, ki so jo postavili na več kot 3000 m2 veliki strehi svoje poslovne stavbe. V prvem letu delovanja so z njeno pomočjo ogljični odtis zmanjšali za več kot 250 ton, glavna Telemachova stavba pa bo v naslednjih 20 letih vsaj 20-odstotno energetsko samooskrbna. S proizvedeno energijo polnijo tudi električne avtomobile, ki jih je v njihovem voznem parku vedno več.

Veliko pozornosti posvečajo tudi digitalizaciji in brezpapirnemu poslovanju, ob tem pa vse svoje uporabnike pospešeno usmerjajo k uporabi eRačuna.

Telemach je tudi nosilec dveh certifikatov: ISO 14001, certifikata za sistem ravnanja z okoljem, ter ISO 50001, certifikata za izboljševanje energetske učinkovitosti ter sistema upravljanja z energijo.

S kar nekaj projekti torej že uresničujejo svojo okoljsko odgovornost, v prihodnje pa bodo sledili tudi strategiji skupine United Group na podlagi pobude Science Based Targets in s tem pripomogli k učinkovitejšemu zmanjševanju emisij.

SBTi je globalna pobuda, ki zagotavlja podporo podjetjem pri opredelitvi ciljev glede zmanjšanja toplogrednih plinov na podlagi najnovejših odkritij znanosti in ciljev Pariškega sporazuma o podnebnih spremembah. Znanstveno utemeljeni cilji podjetjem pokažejo, koliko in kako hitro morajo zmanjšati izpuste toplogrednih plinov, da bi preprečili najhujše posledice podnebnih sprememb.

Pobuda je globalno sodelovanje med CDP, Svetovnim inštitutom za vire, Svetovnim skladom za naravo in Globalnim dogovorom Združenih narodov.

Skupina United Group s sedežem na Nizozemskem je vodilni telekomunikacijski in medijski operater v Jugovzhodni Evropi.  Podjetje z 11.000 zaposlenimi svoje storitve in izdelke zagotavlja približno 10 milijonom uporabnikov v 8 državah. United Group ima najširšo omrežno pokritost v regiji in uporabnikom nudi najbolj privlačne televizijske vsebine z vsega sveta. Z obsežnimi naložbami v digitalno infrastrukturo, vsebine in tehnologijo zagotavlja odličnost izdelkov in storitev za uporabnike po vsej regiji. Skupina United Group je od marca 2019 v lasti sklada BC Partners, enega največjih naložbenih podjetij na svetu.