2. 1. 2021, 12:02 | Vir: STA

V Londonu bodo zaradi hitrega širjenja koronavirusa za najmanj 14 dni zaprli vse šole

profimedia

Britanska vlada je v petek sklenila za najmanj dva tedna zapreti vse šole na območju Londona, da bi tako ob vse višjem številu novih okužb z novim koronavirusom ublažili pritisk na bolnišnice.

Šolsko ministrstvo je še sredi decembra lani napovedovalo normalno vrnitev vseh osnovnošolcev v Angliji v šolske klopi po božičnih praznikih, medtem ko naj bi srednješolci nekoliko počakali, da bi se lahko ustrezno pripravili na obsežno testiranje.

Sredi minulega tedna so nato dodatno zamaknili vrnitev dijakov in tudi osnovnošolcev v nekaterih žariščih širjenja okužb na jugovzhodu Anglije, v petek pa je šolski minister Gavin Williamson pod pritiskom lokalnih oblasti odredil zaprtje vseh osnovnih šol na območju Londona za vsaj dva tedna.

Ukrep zadeva več kot milijon osnovnošolcev, ki se bodo tako od ponedeljka vsaj dva tedna šolali na daljavo. Za nekatere skupine, vključno z otroki zaposlenih v ključnih sektorjih, vrtci za najmlajše otroke in šolami za otroke s posebnimi potrebami, vrata šol ostajajo odprta, poroča britanski BBC.

Vlada je bila deležna kritik zaradi sprejetja odločitve tik pred zdajci, eden od šolskih sindikatov pa meni, da bi bilo treba zaprtje uvesti za celotno državo. Ministrstvo poudarja, da gre za ukrep v skrajni sili in da šolstvo ostaja prioriteta.

Preostali deli Združenega kraljestva sicer odločitve o šolah sprejemajo sami. V Walesu se tako denimo večji del šol namerava vrniti k pouku v učilnicah 11. januarja. Do takrat se bodo na daljavo učili tudi osnovnošolci na Severnem Irskem, večina srednješolcev pa kar celo mesec. Na Škotskem pa so do 11. januarja podaljšali počitnice, teden po tem pa bo pouk potekal na daljavo, še pojasnjuje BBC.

V Veliki Britaniji, kjer se trudijo zajeziti širjenje okužb z novim, bolj nalezljivim sevom novega koronavirusa, so v zadnjih štirih dneh dnevno potrdili po več kot 50.000 novih primerov.

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ