Vodstvo novega velikega nakupovalnega središča v Ljubljani razkriva razmere štiri mesece po odprtju

Center Aleja v Šiški

17. 9. 2020, 08:23 | Aktualno | Vir: STA
Vodstvo novega velikega nakupovalnega središča v Ljubljani razkriva razmere štiri mesece po odprtju (foto: Aleja) Aleja

V nakupovalnem središču Aleja, ki ga je v ljubljanski Šiški postavil Spar European Shopping Centers (SES), so štiri mesece po uradnem odprtju z obiskom glede na trenutne razmere zadovoljni. Kot je dejal direktor Aleje Toni Pugelj, bi lahko bilo število obiskovalcev letos sicer za okoli 30 odstotkov manjše od načrtov.

Po Pugljevih besedah so z obiskom zadovoljni toliko, kolikor so v trenutnih razmerah lahko.

"Glede na razmere več ne moremo pričakovati," je dodal in poudaril, da bi bil v običajnih razmerah obisk nedvomno boljši. Izpostavil pa je junij, ko je bilo število obiskovalcev nad pričakovanji.

O konkretnih poslovnih rezultatih ne želi govoriti, je pa dejal, da bi lahko bil letošnji obisk za okoli 30 odstotkov skromnejši od načrtov. Pred izbruhom novega koronavirusa so računali na približno pet milijonov obiskovalcev letno.

Vodstvo nakupovalnega središča tudi opaža, da so nekateri prepričani, da so v Aleji le trgovine z višjimi cenami, zato v nakupovalno središče niti ne vstopijo.

"Takšno razmišljanje je zmotno. Resda imamo nekaj trgovin z višjimi cenami, a tudi številne takšne, kjer so cene enake kot drugod ali celo nižje," je poudaril Pugelj.

Še dodaten zamik je koronavirusna kriza povzročila pri odprtju površin na zeleni strehi nakupovalnega središča, ki med drugim ponuja otroško in košarkarsko igrišče ter druge rekreativne površine. Te so obiskovalcem zaradi ukrepov za preprečevanje širjenja virusa namreč na voljo šele nekaj več kot dva tedna. "Vendar pa že imamo nekaj rednih uporabnikov in tudi sicer je zanimanja že kar nekaj," je dejal.

Glede zaščitnih ukrepov je poudaril, da jih kljub zahtevnosti načrtovanja in izvedbe upoštevajo v največji možni meri. Na številnih mestih so namestili razkužila, obiskovalce spodbujajo k nošenju mask, odločili so se tudi za pogostejše čiščenje sanitarij.

"V to smo vložili veliko truda. Navsezadnje na to gledamo tudi kot na pripravo na prihodnje obdobje, da bo standard higiene tudi takrat višji - ne glede na to, ali bo covid-19 še prisoten ali ne," je dejal.

Zaradi epidemije so odpadli tudi vsi večji dogodki ob odprtju, ki jih tudi sedaj še ne načrtujejo, saj jih protikoronski ukrepi ne omogočajo. "O večjem dogodku bomo začeli resno razmišljati, ko bodo razmere tako varne, da si bomo to lahko privoščili," je napovedal Pugelj.

Aleja, v kateri je 80 trgovin in gostinska ponudba, je najsodobnejše pod okriljem družbe SES, ki sicer združuje 29 centrov v šestih državah. Investicija je znašala 150 milijonov evrov, pokrili pa so jo iz lastnih sredstev.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri