A. B. | 30. 10. 2022, 12:32 | Vir: Avtomagazin

FOTO: Anže Logar v svoji garaži skriva avtomobil, ki ga ne izdelujejo več (ena najbolj prestižnih znamk)

Aleksandra Saša Prelesnik

Kandidat za predsednika republike sicer prisega na kolesarjenje, a imajo zanj posebno vrednost trije avtomobili, ki jih na trgu ni več lahko dobiti. 

Anže Logar na krajše razdalje najraje potuje s kolesom, kar nam je tudi zaupal v nedavnem intervjuju, a ima kljub temu v garaži spravljene kar tri avtomobile znamke Saab. Slednji so svoj čas veljali za izjemno posebno znamko avtomobilov. Nanjo so prisegali predvsem vozniki višjega sloja, kasneje se je celo pojavil stereotip, da imajo posebno nagnjenje do znamke predvsem arhitekti.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Anže Logar (@anze.logar)

Klavren konec znamke Saab 

Švedska znamka je v avtomobilskem svetu poskrbela za vrsto inovacij in nenavadnih rešitev. Po zaslugi tega je v svetu pridobila zaupanje posameznih voznikov, ki svojih vozil niso želeli zamenjati za nič drugega na tem svetu. Z gospodarsko krizo se je dolgoletna zgodba švedske avtomobilske znamke klavrno končala, leta 2012 pa je bil na sodišču v Vänersborgu dokončno razglašen stečaj podjetja.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Anže Logar (@anze.logar)

To pa še ne pomeni, da je Saabov duh resnično izumrl. Daleč od tega, številni navdušenci znamke še danes s ponosom vozijo Saabova vozila. Med njimi je tudi predsedniški kandidat dr. Anže Logar. In s čim ga je švedska avtomobilska znamka prepričala?

"Ostali so zvesti sami sebi" 

"Znamka Saab mi je bila od nekdaj všeč, predvsem ker so pri Saabu že dolgo pred drugimi stavili na varnost. Prav tako znamka ni sledila trendom, ki so se pogosto izkazali za muho enodnevnico. Ostali so zvesti sami sebi," je po zapisu Avtomagazina pojasnil Logar. K temu je pripomnil, da so bili njihovi motorji zmeraj vrhunski in vzdržljivi, prav tako sem ceni vozno udobje. "Tudi oblika mi je bila vedno všeč, je pa res, da na svoj specifični način," je dodal.

Njegov zvesti spremljevalec je že nekaj let Saab 9-3 Aero Cabrio z letnico 2004, ki ga je kupil še za časa službe v evropskem parlamentu-

"Prav tedaj, ko je nov model tega ikoničnega Saaba Cabrio ugledal luč sveta. Oblikoval ga je oblikovalec, ki je kasneje šel k Porscheju. Zakaj prav ta avtomobil? Ker sem si ga vedno želel in sem si ga takrat lahko privoščil. Še danes mi zvesto služi," je iskreno povedal. 

To pa ni edini Saabov avtomobil v njegovi garaži. Očeta je že pred leti presenetil s Saabovim vozilom 9-5 z letnico 2008, za družinski avtomobil pa je izbral Saab 9-3 SportCombi letnik 2011. Prav v tistem času so namreč zadnja Saabova vozila zapustila proizvodni trak, tako da je njegov eden izmed zadnjih unikatov. 

"Kupil sem jih namenoma. Saab Cabrio mi je še vedno najlepši kabriolet, SportCombi mi je tudi še vedno všeč, 9-5 pa mi je po svoje grd, ampak je zelo kakovosten velik avto, ki odlično služi svojemu namenu," razlaga.

Do zadnjega vzdihljaja

Kaj pa bo vozil potem, ko bo njegov Saab zahteval zasluženo upokojitev? Sogovornik upa, da bo avtomobil še nekaj časa izpolnjeval svoje poslanstvo, če je mogoče vsaj toliko časa, da električni avtomobili zavzamejo primat na avtomobilskem trgu.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Anže Logar (@anze.logar)

Če pa bi se moral odločiti sedaj, bi izbral še en ponos švedske avtomobilske industrije: "Če bi kupoval sedaj, bi se odločil za Volvo V90," je zaključil. 

Spremljajte Metropolitan na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.