56 odstotkov zaposlenih ima občutek, da njihov doprinos ni dovolj cenjen

Študija Capterre

4. 5. 2020, 06:00 | Kariera | Piše: N.Z.
56 odstotkov zaposlenih ima občutek, da njihov doprinos ni dovolj cenjen (foto: profimedia) profimedia


Več kot polovica (56 %) anketirancev, ki delajo v majhnih in srednje velikih podjetjih, poroča o občutku, da njihovo dobro delo ni bilo opaženo, kaže nedavna študija ameriškega raziskovalnega IT-podjetja Capterra.

Študija, ki je v svoj vzorec zajela 315 zaposlenih, je pokazala tudi, da dve tretjini (78 %) poročata, da bi delali še več in bolje, če bi bilo njihovo dobro delo zaznano, vložek energije pa bolj spoštovan.

Zaposleni, ki so poročali o pozitivnih izkušnjah s tega področja v svojih podjetjih, so od svojih nadrejenih najpogosteje dobili:

  • verbalno zahvalo za dobro opravljeno delo (34 %),
  • zahvalna darilca (15 %)
  • in finančne nagrade (13 %).

Vse tri oblike priznanj so zaposleni ocenjevali kot želene oblike priznanja za dobro opravljeno delo.

V podjetjih, kjer kultura priznanja znatnega doprinosa k delovnemu procesu cveti, so zaposleni pohvale najpogosteje prejeli iz oči v oči z nadrejenim (36 %) ali med neformalnimi srečanji znotraj ekipe (29 %).

Sonia Navarrete, vsebinska analistka pri Capterri, je povedala: »Rezultati raziskave kažejo, da zaposleni visoko cenijo zasluženo priznanje in izraze spoštovanja za dobro opravljeno delo, zato je nujno, da podjetja tega področja ne zanemarjajo. Prav priznanje dobro opravljenega dela je ključno, da podjetje na dolgi rok v svojih vrstah obdrži najboljši in najbolj talentiran kader.«

Rezultati študije so pokazale tudi, da so zaposleni praviloma bolj veseli osebnega priznanja (torej iskrene verbalne pohvale) kot materialnih in denarnih nagrad.

Izsledki raziskave so v nadaljevanju pokazali še, da so se na pohvalo izjemno dobro odzivali tudi milenijci.

»Ti so pogosteje kot drugi iskali potrditve pri nadrejenih, odziv pa je nato vplival na njihovo nadaljnjo angažiranost. Kar 41 odstotkov jih je povedalo, da jih je za delo najbolj motiviral prav dober odziv nadrejenih.«

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri