Stranka mora imeti vedno prav? Lastnica kitajske restavracije z dostavo NE misli tako!

Poravnani računi!

2. 4. 2021, 11:55 | Kariera

                            Stranka mora imeti vedno prav? Lastnica kitajske restavracije z dostavo NE misli tako! (foto: profimedia) profimedia

Lastnica restavracije z dostavo kitjaske hrane je čez noč postala spletna senzacija, ko je nekdo na Twitterju opozoril na njene replike 'nezadovoljnim' recenzistom.

Alice Cheung, vodja Oriental Expressa v britanskem Pudseyu, se je na platformi Just Eat osebno posvetila vsem 149 zapisanim ocenam njihove storitve ter si vzela čas in še posebno sočno odgovorila na vse negativne.

Medtem ko je večina strank njihovo hrano ocenila s petimi ali šestimi zvezdicami, je Cehungovo zmotilo neumestno pritoževanje nekaj posameznikov.

Tako je mnenje neke ženske, ki se je tam pritoževala, da je bila naročena hrana 'obupna', jasno in glasno zavrnila z:

"Naročili ste vegetarijanski meni, potem pa ste nas poklicali nazaj, da bi se pritožili, ker v obroku ni MESA," je zapisala Cheungova. "Dostavili smo vam samo to, kar ste sami naročili, in s hrano ni bilo nič narobe. Vaša slaba recenzija je zgolj odraz vaše lastne napake. Prosim, da nas nikoli več ne pokličete."

Neka druga ocenjevalka se je nato pridušala, da dostavljena hrana 'ni bila dobra', da je bila 'vsa močnata in postana', zaradi česar je 'večino vrgla v smeti'. Ni pozabila niti zapisati, da je storitev te kitajske restavracije dražja od drugih tovrstnih dostav.

Cheung je v imenu Oriental Expressa odgovorila:

"Svetujem vam skratka, da se držite naročanja pri teh drugih dostavnikih in tja prenesete tudi svoje 'velecenjeno' mnenje."

Ko je bila ravno pri stvari, se je Cheungova lotila še enega komentatorja, ki je njihove storitve ocenil z eno zvezdico, kasneje pa svojo objavo izbrisal. Takole mu je odgovorila.

"Le kateri idiot naroči Salt & Pepper Chicken’ (t. j. Slan & Popran Piščanec), potem pa se pritožuje, da je v njem sol. Podatki naše dostavne službe tudi kažejo, da dostava NI bila prepozna in da jed NI bila hladna. To je lažna in omalovažujoča ocena. Zataknite si jo za klobuk in odslej naročajte kje drugje."

Sredi številnih pohval se je nato našel še en kritik, ki je storitev restavracije ocenil z dvema od šestih možnih zvezdic.

Dotična je zapisala, da je bila jed skvarjena 'z majhnimi koščki suheha piščanca in raztrganimi kozicami'.

Lastnica se je jezno odzvala:

"Nadenite si očala, ker očitno slabo vidite, in si še enkrat preberite opis jedi, ki ste jo naročili. Piše 'še posebno sladko in kislo', ki vsebuje kraljevske kozice. Dobili ste natančno to, kar ste naročili. Kje je torej naša napaka? Hrana je bila sveža in popolno pripravljena. Saj smo dobri, ampak branje misli bedakom ni ravno v opisu naših del in nalog."

Repliko Cheungove je dobil še en ocenjevalec z dvema zvezdicama, ki mu nizke ocene nikakor ni uspelo argumentirati.

"Hvala Kyle, za kaj že? Preveč hrane, prevroče, preveč okusno, prehitro dostavljeno?"

Cheungova je svojo taktiko, ki se komu lahko zdi tudi groba, takole zagovarjala, ko so jo kontaktirali iz medija Leeds Live:

"Če že pišete ocene, potem bodite pri tem vsaj pošteni. Če smo naredili napako, bom odgovorila z vso resnostjo. Če pa napaka ni bila naša, pričakujte oster odziv."