Večina nemških podjetij si želi, da bi delo od doma postalo stalnica!

Prihodnost dela

14. 7. 2020, 13:22 | Kariera | Piše: N.Z.
Večina nemških podjetij si želi, da bi delo od doma postalo stalnica! (foto: profimedia) profimedia

Medtem ko pandemija v temeljih spreminja trg dela, avtor nemške študije Oliver Valk sporoča, da je čas več kot zrel za novo paradigmo, ki daje prednost delu od doma. V kar 54 odstotkih nemških podjetij so namreč izrazili pripravljenost, da delo od doma postane nova normala.

Podatki kažejo, da se je kar tri četrtine podjetij v Nemčiji uspelo dogovoriti z večino svojih zaposlenih, da delo opravljajo na svojem domu.

»Za številna podjetja je bila nova ureditev dela povezana z vlaganjem v digitalno infrastrukturo in nove komunikacijske tehnologije. Tudi zato je popolno vračanje na stari način dela zdaj manj verjeten,« razlaga Oliver Valk.

Valkova raziskava še kaže, da je pri 56 odstotkih nemških zaposlenih delo od doma začasno mogoče, medtem ko je na tak način pred pandemijo delala le polovica njih.

»Pa vendar bodo dela, ki se bodo opravljala od doma, tudi v prihodnje ostala zgolj izjema,« avtorja študije dopolnjuje Jean-Victor Alipour, ki je soavtor anketne raziskave inštituta IFO v povezavi s spletnim omrežjem LinkedIn, in dodaja:

»Vemo, da pomanjkanje socialnih kontaktov, ki spremlja delo od doma, lahko pomeni tudi precejšnje breme, digitalni svet pa sam po sebi ne omogoča vseh aspektov za ustvarjalno izmenjavo idej in prenosa znanj. Zato verjamemo, da bo v prihodnosti prevladal nekakšen kombinirani model, ki vključuje tako delo na delovnem mestu v podjetju kot doma. Na ta način dobimo najbolj iz obeh svetov. Delo od doma prinaša avtonomijo in fleksibilnost, medtem ko delo v podjetju zagotovi socialne kontakte.«

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri