1. 9. 2020, 12:55 | Vir: STA

Cargo-partner širi povezave z Azijo prek koprskega pristanišča

Tinkara Zupan/STA

Mednarodni ponudnik informacijskih logističnih storitev Cargo-partner je razširil ponudbo ladijskih zbirnih prevozov in vpeljal nove povezave iz Indije, Tajske in Vietnama prek Kopra do Evrope. Pošiljke, namenjene v južno in srednjo Evropo, imajo namreč prek Luke Koper bistveno krajši tranzitni čas kot prek severnih pristanišč, so pojasnili.

Cargo-partner je s konsolidacijo ladijskih pošiljk prek koprskega pristanišča ponudil hitrejšo alternativo v primerjavi z ladijskimi prevozi prek severnih pristanišč, kot sta Hamburg ali Bremerhaven, so danes sporočili iz podjetja.

Povprečni tranzitni čas iz indijskega pristanišča Nhava Sheve do Kopra je 18 dni, iz tajskega Lat Krabanga do Kopra 25 dni in iz vietnamskega Hošiminha do Kopra od 25 do 28 dni.

"Nova pot prek Kopra se zelo dobro sklada z našim portfeljem že uveljavljenih storitev, med katere sodi sedem lastnih direktnih linij za zbirnike iz Kitajske, Tajvana, Hongkonga in Singapurja, hitrejši prevoz zbirnih pošiljk po železni svilni cesti, storitve letalskih prevozov in prevozov polnih zabojnikov ter distribucijski center za spletne trgovine poleg ljubljanskega letališča," je pojasnil generalni direktor podjetja Cargo-partner Stefan Krauter.

Pot prek Kopra omogoča velik časovni prihranek

Po njegovih besedah pot prek Kopra omogoča velik časovni prihranek v primerjavi s potmi prek severnih pristanišč, hkrati pa je iLogistični center Ljubljana idealno središče za hitro distribucijo.

"Kljub turbulencam, ki jih je povzročil covid-19, smo lahko ponudili redne tedenske odhode. Ta vrhunska storitev ni zgolj hitrejša, ampak tudi varnejša in zanesljivejša od drugih možnosti, saj se zabojniki pošiljajo direktno brez vmesnih prekladov, kar pomeni minimalno tveganje za poškodbe in zamude," je dodal Krauter.

Cargo-partner je zaradi posledic pandemije novega koronavirusa v zadnjih nekaj mesecih zaznal upad ladijskih pošiljk, kar običajno po njihovih pojasnilih vodi v zmanjšanje števila polnih zabojnikov in povečanje števila zbirnikov.

"S konsolidacijo lahko manjše pošiljke različnih dobaviteljev združimo in jih hitro ter varno odpremimo kot poln zabojnik. Hkrati imajo naši zbirniki prednost pred običajnimi polnimi zabojniki, zato je ta možnost zelo primerna za stranke, ki potrebujejo nujen transport, še posebej sedaj, ko se soočamo z odpovedjo odprem ladjarjev in zmanjšanimi zmogljivostmi," je povedal Krauter in dodal: "Konsolidirani ladijski prevozi so pomembna strateška prednost podjetja Cargo-partner in eden od dejavnikov njegove rasti."

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord