20. 11. 2018, 12:00 | Vir: Playboy

Ducati - stroj za uživanje tudi v dvoje

Ducati je v svetu motociklizma sinonim za športnost, to je bistvo genskega zapisa te znamke.

A svet se spreminja in to spremembo so zaznali tudi v Bologni ter zavrteli kolo časa nazaj v leta, ko je bila svoboda dragocena vrednota, ljubezen nezakomplicirana in motocikli nezahtevni ter predvsem uporabni. Spredaj in zadaj kolo, vmes pa motor in sedež, na katerem si lahko brez težav peljal dekle na morje. Nastal je koncept, ki so mu rekli Land of Joy, njegov prvi plod pa je bil pred tremi leti motocikel za vsakdanji odklop, scrambler 800, ki ga poganja nezahteven zračno hlajen dvovaljnik z 800 kubičnimi centimetri, tako da se motorist z njim dobro znajde v mestu in ga lahko brez težav požene tudi po makadamu.

Zdaj se mu je pridružil veliki brat, scrambler 1100, ki je logično nadaljevanje zgodbe, saj so po treh letih prvi kupci svojega prvega scramblerja prerasli in želijo več. Poleg tega smo v času, ko gre gospodarstvu dobro in se išče tisto nekaj več. Tako je scrambler 1100 v primerjavi s starejšim, manjšim modelom, ki je še vedno vstopni model v to družino motociklov za sproščeno uživanje, malce težji in tudi močnejši, saj njegov dvovaljnik zmore 86 'konj. Z njim je v družini Ducatijevih scramblerjev zdaj že kar 12 različnih modelov za različne okuse motoristov in tudi motoristk, scrambler 1100 pa je dvignil letvico na novo raven. Ukrojen je za zahtevnejše voznike in voznice, ki od motocikla pričakujejo, da stroj iz ovinka brezkompromisno sune, in ki znajo takšno zverino tudi krotiti. V bogati serijski opremi so trije različni programi vožnje, Ducatijev sistem za nadzor zdrsa zadnjega kolesa, Boschev protiblokirni sistem ABS, ki deluje tudi v ovinkih, prednja zavorna koluta pa imata premer 320 milimetrov. Več je tudi udobja za vožnjo v dvoje, kar pri Playboyu še posebej pozdravljamo.

TEKST Peter Kavčič FOTO Ducati

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord