Borut Omerzel | 23. 4. 2019, 12:00 | Vir: Playboy

Nissan x-trail: Zimska avantura na štirikolesni pogon

Nissan X-trail

Igor Zaplatil

Nedotaknjena belina smučarju ponudi izjemen užitek. Ko na strmini zarežeš v zavoj in za tabo prši snežna zavesa, z užitkom zavriskaš. Enako tudi s pravim avtomobilom ni ovir, ko cesto sveže pobeli pršič. Dober štirikolesni pogon je seveda ključnega pomena.

Nissanov veliki športni terenec X-TRAIL sodi med tiste avtomobile, ki ponujajo udobje in prostornost družinskega avtomobila, saj ga ne nazadnje lahko dobite tudi s sedmimi sedeži, hkrati pa se z njim lahko odpravite na čisto pravo avanturo, na kateri boste izkoristili inteligentni štirikolesni pogon. To je tako preprosto, da bolj ne bi moglo biti. Štirikolesni pogon voznik ga nastavlja z vrtljivim gumbom med sedežema.

Večino časa ga lahko pustite v položaju za le prednji pogon, saj je oprijema kljub z navorom bogatemu dizelskemu motorju dovolj, da na od dežja spolzkih cestah ni potrebe po vklopu samodejnega štirikolesnega pogona ali stalnega štirikolesnega pogona. Ko pa pod kolesi zmanjka asfalta ali ko zapade svež sneg, tudi izkušenega voznika navduši s tem, kako premaga spolzko zahrbtno podlago. V globokem snegu enostavno zavrtiš gumb v položaj 4WD LOCK (zaklenjen štirikolesni pogon), ki zagotavlja stalno razporejanje navora oziroma moči na prednji in zadnji par koles. Smo preizkusili!

Premagovanje zasneženih poti pa ni njegova edina odlika. X-TRAIL je zelo prostoren in je kos vsem družinskim potrebam. Z zložljivimi zadnjimi sedeži se za voznikom in sovoznikom odpre ogromen prtljažni prostor, kamor zložite športno opremo za vse adrenalinske športe, s katerimi se ukvarjate. In ko k temu dodamo še sodoben in uporaben informativno-razvedrilni komplet asistenčnih sistemov, ki so serijski del opreme, postane to cenovno zelo zanimiv športni terenec. Poudariti moramo, da je X-TRAIL pravi terenec in ne samo avto, ki je samo videti takšen. Prvič je na voljo tudi z različico N-Connecta, razpolaga pa tudi s tehnologijo avtonomne vožnje ProPilot.

Ponuja tudi prestiž in eleganco, lahko se odločite za usnjeno oblazinjenje, na voljo pa je tudi vrhunsko ozvočenje Bose. Pri nakupih pa ne boste imeli težav, ko boste imeli roke polne vreč, saj boste velik prtljažnik odprli s preprosto kretnjo noge, saj bo senzor poskrbel, da se bodo vrata prtljažnika odprla sama.

Novi X-TRAIL je na voljo s tremi motorji, 163 'konj' močnim bencinskim in dvema turbodizelskima: 1,6 dCi z močjo 130 in 2,0 dCi z močjo 177 'konj'. Bencinski je na voljo le s prednjim pogonom in stane najmanj 25.900 evrov, z obema turbodizelskima pa lahko izberete tudi štirikolesni pogon. Cena X-TRAILA s štirikolesnim pogonom se začne pri dobrih 30.000 evrih, z bogato opremo in najmočnejšim motorjem pa je treba zanj odšteti 40 tisočakov.

Tekst Borut Omerzel Foto Igor Zaplatil

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ