Zakaj vsi avtomobilisti govorijo o Audiju Q4 e-tron

Inovativen električen SUV

26. 10. 2021, 12:02 | Mobilno

                            Zakaj vsi avtomobilisti govorijo o Audiju Q4 e-tron (foto: Audi) Audi

Radi bi preklopili na električnega, a pri avtomobilih težko sprejemate kompromise, ko je govora o eleganci, tehnični izpopolnjenosti in dovršenosti? Potem smo našli pravega konjička za vas. Električni Q4 e-tron vas bo osvojil s sodobno tehnologijo, všečnimi potezami in trajnostno naravnanostjo.

Novi električni Audi Q4 e-tron prinaša slog super športne limuzine e-tron GT, pri 4,59 metra dolžine, 2,76 metra medosne razdalje in 520 litrih prostora v prtljažniku pa tudi obilico uporabnosti. Na voljo je v štirih pogonskih različicah.

Električni motor v modelih 35 e-tron in 40 e-tron poganja zadnji par koles z močjo 125 kW (170 'konj') oziroma 150 kW (210 'konj'), medtem ko 45 e-tron quattro poganjata dva električna motorja z zmogljivostjo 195 kW (265 'konj'). Za najzahtevnejše voznike pa je tu 50 e-tron quattro z močjo 220 kW (299 'konj'). Najzmogljivejši Q4 e-tron – prav tako s štirikolesnim pogonom – pa do 100 km/h pospeši v 6,2 sekunde.

Audi

Audi Q4 35 e-tron ima nekoliko manjšo baterijo z zmogljivostjo 52 kWh, večja v treh močnejših različicah pa ima uporabno energijsko vsebnost 77 kWh.

Z enim polnjenjem boste prevozili do 520 kilometrov. Ko tega zmanjka, se 35 e-tron na enosmernem toku polni z zmogljivostjo do 100 kW, močnejša modela z večjo baterijo pa do 125 kW. Moč polnjenja lahko s storitvijo Audi e-tron Charging Service izkoristite na 4.400 visokonapetostnih polnilnicah izmed 276.000 – z ugodnejšo tarifo v omrežju IONITY. Za še učinkovitejše delovanje je mogoče izbrati tudi toplotno črpalko.

Oblikovanje notranjosti je eno od področij, kjer pri Audiju v zadnjem času redko koga pustijo ravnodušnega. Pa vendarle so pri modelu Q4 e-tron šli še korak naprej; tako se tam srečajo skrb za trajnost, sodobna tehnologija in všečne poteze s ščepcem retro navdiha.

Audi

Temeljita povezljivost, 10,25 ali 11,6-palčni zaslon na dotik (MMI Touch), 10,25-palčni voznikov instrumentni zaslon (Virtual Cockpit) ter sedežne prevleke z visokim deležem recikliranega poliestra. Tu pa je še zanimiva novost – projicirni zaslon s tehnologijo obogatene resničnosti, ki napotke navidezno prikazuje daleč pred avtomobilom.

Cene so pri nas že znane; začnejo se pri 46.450 evrih, kolikor je treba odšteti za 35 e-trona, zmogljivi 50 e-tron quattro pa se začne pri ceni 59.660 evrov.