Zakaj vsi avtomobilisti govorijo o Audiju Q4 e-tron

26. 10. 2021, 12:02
Zakaj vsi avtomobilisti govorijo o Audiju Q4 e-tron (foto: Audi)
Audi

Radi bi preklopili na električnega, a pri avtomobilih težko sprejemate kompromise, ko je govora o eleganci, tehnični izpopolnjenosti in dovršenosti? Potem smo našli pravega konjička za vas. Električni Q4 e-tron vas bo osvojil s sodobno tehnologijo, všečnimi potezami in trajnostno naravnanostjo.

Novi električni Audi Q4 e-tron prinaša slog super športne limuzine e-tron GT, pri 4,59 metra dolžine, 2,76 metra medosne razdalje in 520 litrih prostora v prtljažniku pa tudi obilico uporabnosti. Na voljo je v štirih pogonskih različicah.

Električni motor v modelih 35 e-tron in 40 e-tron poganja zadnji par koles z močjo 125 kW (170 'konj') oziroma 150 kW (210 'konj'), medtem ko 45 e-tron quattro poganjata dva električna motorja z zmogljivostjo 195 kW (265 'konj'). Za najzahtevnejše voznike pa je tu 50 e-tron quattro z močjo 220 kW (299 'konj'). Najzmogljivejši Q4 e-tron – prav tako s štirikolesnim pogonom – pa do 100 km/h pospeši v 6,2 sekunde.

Q4

Audi Q4 35 e-tron ima nekoliko manjšo baterijo z zmogljivostjo 52 kWh, večja v treh močnejših različicah pa ima uporabno energijsko vsebnost 77 kWh.

Z enim polnjenjem boste prevozili do 520 kilometrov. Ko tega zmanjka, se 35 e-tron na enosmernem toku polni z zmogljivostjo do 100 kW, močnejša modela z večjo baterijo pa do 125 kW. Moč polnjenja lahko s storitvijo Audi e-tron Charging Service izkoristite na 4.400 visokonapetostnih polnilnicah izmed 276.000 – z ugodnejšo tarifo v omrežju IONITY. Za še učinkovitejše delovanje je mogoče izbrati tudi toplotno črpalko.

Od kod so najboljši ljubimci na svetu? Kako so se odrezali Slovenci?

Oblikovanje notranjosti je eno od področij, kjer pri Audiju v zadnjem času redko koga pustijo ravnodušnega. Pa vendarle so pri modelu Q4 e-tron šli še korak naprej; tako se tam srečajo skrb za trajnost, sodobna tehnologija in všečne poteze s ščepcem retro navdiha.

Q4

Temeljita povezljivost, 10,25 ali 11,6-palčni zaslon na dotik (MMI Touch), 10,25-palčni voznikov instrumentni zaslon (Virtual Cockpit) ter sedežne prevleke z visokim deležem recikliranega poliestra. Tu pa je še zanimiva novost – projicirni zaslon s tehnologijo obogatene resničnosti, ki napotke navidezno prikazuje daleč pred avtomobilom.

Cene so pri nas že znane; začnejo se pri 46.450 evrih, kolikor je treba odšteti za 35 e-trona, zmogljivi 50 e-tron quattro pa se začne pri ceni 59.660 evrov.