11. 6. 2008, 12:39 | Vir: Playboy

20V: Natalija Verboten

Uroš Deu

Prišla je tiho, prižgala ferrarija in se strastno zapeljala po svoji glasbeni magistrali. Kar ni prepovedano, je dovoljeno. Zanimajo jo skupni projekti s Siddharto in Klemnom Klemnom, v Velenju študira solo petje, na nacionalki ureja in vodi narodnozabavno oddajo. Vse v eni osebi, v eni najbolj seksipilnih podob na slovenskem estradnem prizorišču.

Eni vas poslušajo, drugi gledajo. V kakšnem razmerju se prepletata glasba in erotika?

Odvisno od vsake pesmi posebej. Eros igra pomembno vlogo, tega se zavedam in pri tem nimam nobenih zadržkov. Imam svoje oči, svoj okus in sproti določam meje.

In kje je tista tanka črta mejnega prehoda?

Ko erotično postane vulgarno. Težko vam razložim, kdaj in kako se slika popači, toda verjemite mi, da imam izoblikovana merila. Vsaj kar se mojih nastopov tiče.

Verjamem. Zoprno je, ko se strga kakšna zadrga in človek na odru ostane brez krila.

Ja, živemu človeku se marsikaj zgodi. In morate vedeti, da so moji nastopi zelo temperamentni. Bilo je v času, ko sem promovirala svoj prvi album »Naj te angeli čuvajo«. Publika je bila zelo zadovoljna in na vrhu evforije sem stopila na mizo ter zapela poslovilno, romantično pesem, v kateri sem neizmerno uživala. Naenkrat opazim tiste začudene poglede … jasno, bila sem brez krila, ki je med nastopom neopazno spolzelo navzdol. Ne vem, verjetno se je kje zataknilo, ko sem stopala na mizo. Situacijo sem potem obrnila na štos in se poslovila.

Čisto naključje, ki bi lahko postalo zanimiv marketinški trik.

Ja, meni se je zgodilo po naključju, toda dlje ko sem v tem poslu, vedno bolj odkrivam različna zakulisja in opažam precej zrežiranih situacij. Moram priznati, da v tem razkrivanju rahlo uživam in se sproti učim marketinških prijemov.

Kakšne so tvoje glasovne dimenzije?

Sopran in mezzosopran.

Oh, sliši se, kot da bi bil ferarri del srednjega avtomobilskega razreda …

V nasprotju z operno glasbo, kjer je pomebna tehnika, kjer pri interpretaciji spoštuješ note, se v komercialni glasbi marsikaj spregleda – nekatere nepravilnosti pri petju so celo zaželene. Govoriva o dveh skrajnostih, kar ne pomeni, da me ne privlači tudi tisto, kar je recimo vmes: blues, soul, jazz … Mislim, da mora glasbenik spremljati dovolj različnih žanrov, da bi si ustvaril podobo glasbenega spektra.

Obstaja kakšna kombinacija, s katero ne bi nastopila na odru niti v sanjah?

Ne, o tem še nisem razmišljala. Privlačijo me zelo nenavadne kombinacije. Recimo, Klemen Klemen ali Siddharta. Mogoče duet s Heleno Blagne …

Dream team. Pravijo, da ste naslednica velike Helene.

Res, marsikaj slišim o sebi in nikomur ne želim nič slabega. Pojem z namenom, da se ljudje zabavajo, ne pa zaradi kritikov ali ne vem kakšne popularnosti.

Naštejte mi tri največje neumnosti, ki ste jih slišali o sebi.

O, toliko jih je, da ne vem, kje bi začela. Prvič, da sem lahka ženska, ki je speljala srečno poročenega Kuntnerja, drugič, da sem v dobrem letu že štirinajstič noseča, tretjič, da imam v Ljubljani sedemdesetletnega gospoda, ki mi je kupil stanovanje … Smešno.

Ali Natalija Verboten kdaj nastopa brez spodnjih hlačk?

Se vam zdi to grozno?

Sploh ne.

Ne bi bilo tako hudo, tudi če bi …

Pa bi?

Ne vem … odvisno kdaj in zakaj. Mogoče. Meni se to ne zdi nič strašnega. Lahko, da sem že kdaj nastopila brez hlačk.

Lahko se tudi zgodi, da bo po tem intervjuju – na naslednjih koncertih – precejšnja moška gneča tik pod odrom …

Aha. Ampak mene je težko videti v kratkem krilu, zato se mi ne zdi nič tragičnega, če bi nastopala brez hlačk.

Kaj si mislite o moških, ki vas najprej pogledajo v prsi in šele nato v oči?

Ja, precej je takšnih, ki me sploh ne pogledajo v oči. Človek se navadi, res pa je, da mi ni vseeno. V letih odraščanja sem bila zaradi tega precej zakompleksana in šele v zadnjem času sem razčistila sama s seboj. Zdaj sem zadovoljna in si dovolim, da sem to, kar sem. Vedno sem hodila zapeta do vratu, kar počnem še zdaj, toda za nastope si z veseljem privoščim kakšen okusen dekolte.

In kateri kos moškega mesa vam najprej pade v oči?

Kar se tiče vizualnega efekta – na telesu obraz, na obrazu obrvi.

Zanimivo. Obstaja kakšna medijska hiša, kjer je gdč. Verboten nezaželena?

Prav gotovo. Komercialni glasbeniki nismo vedno in povsod posebej zaželena vrsta. Kljub temu da mi vrata niso na široko odprta, se v tem trenutku ne razburjam, saj sem šele na začetku in imam v naslednjih desetih letih precej višje cilje. Lepo je, da v Playboyu nisem prepovedana.

Daleč od tega. V Playboyu je precej izraznih možnosti za promocijo seksipilnih glasbenic. Lahko govorijo oblečene, lahko pozirajo slečene.

Mislim, da bom zaenkrat ostala oblečena. Toda glede na moje izkušnje z »nikoli ne reci nikoli« – ne bom rekla ne. Nimam absolutnih zadržkov, če gre za estetski in ravno prav odkrit styling, pri katerem je domišljija močnejša od gole kože.

Prav, si bom zapisal. Dobivate še kakšne bolj bizarne ponudbe?

Oh, mnogo je ljudi, ki se materialno odlepijo od stvarnosti, izgubijo kontakt in si mislijo, da lahko dobijo vse … Ponujali so mi mesečno plačo, stanovanje, avtomobile, zato da bi »polepšala« nekaj večerov. Ampak vse to gre mimo mene. Ne maram ljudi, ki so polni sami sebe.

Je lahko cena merilo vrednosti?

Lahko. Ampak ne za vsako ceno. Niti pri delu, ljubezni, moških, muziki.

Ali bi Hughu Hefnerju za rojstni dan v prozorni obleki zapela za milijon dolarjev?

Veste, mene se ne da kupiti. Če bi se že odločala za ali proti, denar ne bi imel odločilne funkcije. In če bi ponudbo sprejela, bi vsekakor zahtevala korektno plačilo.

TEKST: Bojan Krajnc

FOTO: Uroš Deu

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord