Branjevke in branjevci so mojstri pospeševanja prodaje, a trik tega prodajalca s tržnice je povozil vse ostale

23. 9. 2025, 06:00 | Uredništvo
Tržnica Dolac, Zagreb (foto: Profimedia)
Tržnica Dolac, Zagreb
Profimedia

Ob "prodajnem ukrepu" domiselnega branjevca so se dvigovale številne obrvi.

Res se lahko strinjamo s tem, da je tržnica srce vsakega mesta. Gre za kraj, kjer se srečujejo znanci, opravljajo nakupi svežega sadja, zelenjave, mesa in drugih dobrot, središče dogajanja pa so prav stojnice, ki vabijo poglede s svojo živopisno ponudbo. Ob pestri ponudbi pa so branjevke in branjevci tisti, ki se nekako morajo znajti in privabiti pozornost kupcev.

Kako iznajdljivi so pri tem, je pokazal prodajalec na znameniti zagrebški tržnici Dolac. Hotel je spraviti v promet svoje lubenice, ki jih je ponujal na domiseln način. Kupci so namreč lahko pri njem nabavili "personalizirane" lubenice oziroma take, na katerih je izpisano (pravzaprav vrezano v skorjo) - ime. Vse skupaj je končalo na Facebooku, prizori pa so nasmejali številne uporabnike.

Ob objavi fotografije na Facebook strani Radia Banovina so se kar začeli vrstiti s humorjem začinjeni komentarji. "Če lahko to naredi Coca Cola, lahko tudi branjevec," "Manjka samo Štefica," "Branjevec ima res veliko domišljije," so sporočali uporabniki, ki so se ob vsem skupaj pošteno nasmejali. No, hrvaški mediji ne poročajo o prodajnem uspehu iznajdljivega branjevca, a verjetno je to njegova poslovna skrivnost. Prepričani smo, da so se ob njegovi stojnici ustavili številni radovedneži in izmenjali kakšno besedo ali dve s prodajalcem - in verjetno so personalizirane lubenice kaj kmalu "našle" svoje lastnike.

Branjevka s tržnice razkrila, na kaj je treba paziti, ko sir kupujete v trgovini, na to verjetno le malokdo pomisli
Nepozaben trenutek: zvezdnica nastopila na poroki oboževalke