7. 2. 2022, 07:00 | Vir: STA

Britanska pošta se skuša izvleči iz krize z novo ponudbo, pomagala si bo z backom Jonom

profimedia
Britanska pošta se skuša izvleči iz krize z novo ponudbo, pomagala si bo z backom Jonom (foto: profimedia)

Britanska pošta Royal Mail je ta teden predstavila poštne znamke s posebnimi novimi digitalnimi funkcijami, s čimer želi v dobi hitrega tehnološkega razvoja oživiti svojo osnovno pisemsko dejavnost, je poročala francoska tiskovna agencija AFP. Črtna koda na znamkah trenutno vodi na videoposnetek risanke Bacek Jon.

Kot so izpostavili v britanskem poštnem operaterju, njihove stranke za komunikacijo vse pogosteje uporabljajo elektronsko pošto, besedilna sporočila in druge digitalne platforme, zato bodo na vseh svojih znamkah ob glavi kraljice Elizabete II uvedli črtne kode, ki bodo povezane z animiranimi videoposnetki.

Trenutno so črtne kode povezane z animiranim videoposnetkom risanke Bacek Jon, ki si ga lahko stranke ogledajo s skeniranjem črtne kode z aplikacijo Royal Mail.

Glavni komercialni direktor Royal Mail Nick Landon je ta teden povedal, da jim uvedba črtnih kod omogoča, da fizično pismo povežejo z digitalnim svetom, s tem pa da se v prihodnosti odpira vrsta novih storitev. V prihodnje naj bi zato poskrbeli tudi za varnostne funkcije znamk.

Znamke, ki so v obtoku, pa še nimajo črtne kode, bodo ostale veljavne do konca januarja prihodnje leto, jih je pa že mogoče zamenjati za nove digitalne različice.

Royal Mail močno čuti posledice širitve interneta, hkrati pa je ob zapiranju države zaradi pandemije covida-19 zaznal povečano povpraševanje po dostavi paketov.

Britanska pošta je bila ustanovljena pred več kot 500 leti, zadnje desetletje pa je bilo zanjo zelo turbulentno, pri čemer je izstopala kontroverzna privatizacija leta 2013.

Spremljajte Metropolitan na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.