28. 4. 2023, 11:09 | Promocijska objava

De'Longhi cold brew – osvežilen napitek slavnih

promocijska fotografija

Popolni dan Brada Pitta se pretirano ne razlikuje od popolnega dne vsakega izmed nas. Ob skodelici najljubše kave v dobri družbi, seveda. Del svojega obreda pitja kave je predstavil v promocijski kampanji italijanske znamke kuhinjskih aparatov De'Longhi. Letošnjo pomlad je De'Longhi lansiral nov aparat Eletta Explore, eleganten kuhinjski pripomoček, ki bo postal obvezna oprema prehoda v vroče dni. Eletta Explore namreč v domačo kuhinjo vpeljuje tehnologijo hladnega varjenja kave (cold brew), s tem pa omogoča pripravo več kot 50 različnih napitkov.  

Doma ali v kavarni, v družbi ali prijetni samoti – pitje kave je za večino ljudi ritual, ki v vsakodnevni kaos vnaša rutino. V promocijski kampanji italijanske blagovne znamke kuhinjskih aparatov De'Longhi z Bradom Pittom, zremo iz oči v oči ameriškim sanjam, ki pa niso tako nedostopne, kot nam navadno prikazujejo filmi Hollywoodske produkcije. V videu si ameriški igralec in režiser po prihodu domov pripravi cold brew  cappuccino in v njem uživa med klepetom s prijatelji. Njegova izbira je aparat za kavo De'Longhi Eletta Explore, ki z enim samim klikom ponuja preko 50 različnih kavnih napitkov italijanske kvalitete.

Svetovni trendi pitja kave – iz kavarn v domače skodelice

Zadnji pregled trendov pitja kavnih napitkov, ki ga je ob lansiranju novega aparata za kavo Eletta Explore izvedel De'Longhi, izpostavlja troje. Trajnosti, ki postaja vedno bolj pomemben del vseh vidikov življenja, se še naprej pridružuje želja po kvalitetni, speciality kavi, ki bi bila dostopna vsem. Kot tretje, a ne najmanj pomembno, pa je opažanje porasta priljubljenosti hladnih kavnih napitkov, ki bodo s prihodom toplejših dni postali le še bolj zaželeni. Da bodo tudi ti lahko postali del našega vsakdana in ne le občasna razvada v najljubšem baru ali kavarni, poskrbi prav Eletta Explore

Kakovost in italijanski dizajn

Eletta Explore je prvi aparat, ki domačemu gospodinjstvu predstavlja tehnologijo hladnega ekstrahiranja, bistvenega za pripravo hladno varjene kave, bolj znane kot cold brew. Ta se od navadne ledene kave razlikuje po načinu priprave in pa manj grenkem in mehkejšem priokusu. Priprava cold brew za razliko od navadne hladne kave zahteva več časa, saj je potrebno z varjenjem pričeti kar 12 ur prej, ko napitek lahko postrežete. Aparat za kavo Eletta Explore celodnevno varjenje spremeni v manj kot 3-minutni postopek, ki ga sprožite z enim samim pritiskom na gumb. Že pripravljeni cold brew lahko za hitro pripravo svojega najljubšega hladnega kavnega napitka v hladilniku hranite dober teden, s tem pa dragoceni čas prihranite za druga opravila.

Cold brew napitkih uživa tudi Lorella Flego

Na De'Longhi aparate za kavo pa ne prisegajo le tuji zvezdniki, pač pa v preprosto pripravljenih, a odličnih kavnih napitkih, lahko uživajo tudi Slovenci in Slovenke. Lorella Flego, slovenski obraz znamke De'Longhi, podobno kot Brad Pitt, poudarja, da je kava več kot napitek - je »objem takrat, ko si sam doma, vzameš svojo najljubšo skodelico, si v miru pripraviš napitek in uživaš v pitju.«

Žiga Intihar

»Eletto Explore znamke De'Longhi sem v hipu vzljubila, saj zmore iz kavnih zrn ponuditi neskončno možnosti priprave toplih in hladnih kavnih napitkov,« nam je zaupala Lorella Flego. 

Perfetto izbira za vsakega kavopivca

Eletta Explore s tehnologijo LatteCrema Hot ter LatteCrema Cool omogoča tudi penjenje mleka in pripravo rastlinskih nadomestkov, s katerimi bo vaš kavni napitek primerljiv s tistimi, ki jih pripravijo baristi. Nič čudnega torej, da potrošniki vedno pogosteje navajajo De'Longhi kot blagovno znamko številka 1 – njihovi aparati omogočajo pripravo napitkov, ki so v koraku s časom: hladni ali topli, s kančkom alkohola, mleka ali povsem brez vsega, preprosto perfetto.

Žiga Intihar

Cold brew – popolna priložnost za druženje. 

Naročnik oglasa je De'Longhi.