Odprl je škatlo s priljubljenimi piškoti in ostal brez besed: "Se vam to zdi normalno?!"

2. 6. 2025, 17:00 | Uredništvo
Piškoti (foto: Profimedia)
Piškoti
Profimedia

Vsak "ta pravi" sladkosned se razveseli škatle s čokoladnimi piškoti, kajne?

Tako je bilo tudi z gospodom iz Hrvaške, ki si jo hotel privoščiti kakšen slastni, s čokolado obliti piškot – gre za piškote Domaćica, ki jih je mogoče dobiti tudi v naših trgovinah in številni z veseljem posegajo po njih. A ko je odprl škatlo, ni mogel skriti svojega razočaranja in je vse skupaj objavil na omrežju Reddit (s fotografijo vred). V njej je namreč bilo precej manj piškotov. "Se vam tole zdi v redu količina za na novo odprto škatlo," je spraševal uporabnik Reddita.

Domaćica keks
byu/Odd_Search_5020 inaskcroatia

Moramo priznati, da smo tudi mi vajeni večje količine od te, ki jo prikazuje fotografija. Lahko bi rekli, da tudi v tem primeru očitno gre za šrinkflacijo - to je izraz, ki opisuje zmanjšanje velikosti ali količine izdelka, medtem ko njegova cena ostane nespremenjena ali celo višja. Praviloma izraz označuje zmanjšanje vsebine embalaže, ob tem pa cena ni nujno nižja. Tako potrošniki za isti denar dobijo manj izdelka.

Zgornji prizor so komentirali številni uporabniki Reddita. Eden od njih je zapisal, da je vse v redu, če je gramaža takšna, kot je označeno na škatli. "Grdo dejstvo pa je, da je Kraš postal predrago smetje, odkar ima nove lastnike, ki hočejo iz nekoč znanega podjetja narediti molzno kravo," je bil odločen drugi uporabnik. "Za tako početje se že ve, napolnijo samo pol škatle - in to počnejo že nekaj let," je dodal tretji.

Zdravnica sprejemala nove paciente: pred ZD Kamnik številni čakali več ur

"Uničili so vse. Zdaj je veliko slabše kakovosti kot prej. Ne dajejo več prave, kakovostne čokolade, ampak kdo ve kaj," "Kupilo jih je podjetje, ki se ukvarja z mesom … in naenkrat se pri vsem varčuje … Največji zločin pa je, da bajadere sploh nimajo več okusa kot nekoč," so bili nekateri od komentarjev, v katerih so se uporabniki pritoževali nad očitnim upadom kakovosti svojih naj–ljubših sladkih izdelkov. Ob koncu lahko samo še dodamo, da je izbira vedno na strani potrošnika – to pa se zna proizvajalcem ob takem (in podobnem) početju prej ali slej maščevati.

Nov izdelek v Hoferju obnorel kupce: pred trgovino čakali že navsezgodaj zjutraj (VIDEO)