Kot poročajo hrvaški mediji, razlog za tako ravnanje trgovske verige je vse prej kot smešen.
Nedavno se je na družbenem omrežju Facebook pojavila nenavadna fotografija iz ene od Lidlovih trgovin na Hrvaškem. Na njej je prikazana suhomesnata delikatesa (budjola oziroma domača vratovina) v kosu, a z nevsakdanjim "dodatkom." Opremljena je namreč z varovalno napravo proti kraji. Take naprave sicer niso nobena redkost pri alkoholnih pijačah, elektroniki in podobnih izdelkih, a marsikoga je presenetilo dejstvo, da se je pojavila na prehrambenem izdelku.
Fotografija se je hitro razširila med uporabniki Facebooka in v različnih skupinah, kjer je sprožila val odzivov, od presenečenja do nejevere. Marsikdo se je spraševal, ali je to šala oziroma fotomontaža ali pa je resnični prizor iz trgovine, spet drugi pa so vse skupaj označili za novo realnost, poroča portal Dalmacija Danas. "Bilo bi smešno, če ne bi bilo žalostno," so se glasili komentarji.
Za dodatne ukrepe varovanja
A očitno se za tem prizorom skriva pogosta težava, in sicer gre za kraje v trgovinah, na katere se trgovci odzivajo z dodatnimi ukrepi varovanja. Novinarji portala Dalmacija Danas so za pojasnilo zaprosili Lidl Hrvaška. Za njihov medij so potrdili, da je fotografija pristna ter pojasnili razloge za uvedbo zaščite.
"Iz Lidla Hrvaška lahko potrdimo, da je omenjena fotografija avtentična," so sporočili in dodali še: "V posameznih trgovinah Lidla je bila uvedena dodatna zaščita pred krajo na vrednejših suhomesnatih izdelkih – to je ciljno usmerjen varnostni ukrep, ki se uvede na podlagi ocene tveganja in posebnih potreb posamezne lokacije," so navedli za portal Dalmacija Danas. Ob tem so dodali, da kljub varnostnim kameram in prisotnosti varnostnikov občasno beležijo poskuse kraje, zato se na določenih lokacijah uvajajo dodatni zaščitni ukrepi.
"Lidl neprekinjeno vlaga v varnostne sisteme in izobraževanje zaposlenih, z namenom zaščite blaga in ustvarjanja varnega ter prijetnega nakupovalnega okolja. Varnostni ukrepi so zasnovani tako, da so učinkoviti, a ne vplivajo negativno na pozitivno nakupovalno izkušnjo, kot jo naši kupci pričakujejo, si jo zaslužijo in tudi imajo," so zaključili v odgovoru.