26. 2. 2020, 15:55 | Promocijska objava

Huawei z napravami naslednje generacije vstopa v obdobje omrežja 5G

promocijski material

Podjetje Huawei Consumer BG je v Barceloni predstavilo vrsto novih izdelkov in strategij za omrežja 5G, ki prikazujejo vse zmogljivosti in celovitost Huaweievega ekosistema za vse primere rabe naprav in storitev.

Ključni novi izdelki so zložljiv pametni telefon z vrhunsko strojno in programsko opremo Mate Xs, vodilni tablični računalnik s podporo za omrežja 5G Huawei MatePad pro 5G, ki nudi vrhunske izkušnje v vseh primerih rabe, in dve rešitvi za brezžično omrežje Wi-Fi 6+, Huawei Wi-Fi AX3 in Huawei 5G CPE Pro 2. Predstavili pa so tudi nove prenosne računalnike Huawei MateBook s procesorji Intel Core desete generacije in operacijskim sistemom Windows. Prenosniki z zasloni FullView, ki segajo skoraj do robov ohišja, spreminjajo izkušnjo mobilne pisarne z revolucionarnimi funkcijami za višjo produktivnost, kot sta Huawei Share in Multi-Screen Collaboration.

Richard Yu, izvršni direktor Huawei Consumer BG je dejal: »Huawei ostal zavezan strategiji brezšivne umetne inteligence na vseh področjih rabe. Zato bomo še naprej vlagali v nove tehnologije, vključno v čipe za omrežja pete generacije (5G), umetno inteligenco na pametnih telefonih, operacijske sisteme, kamere in avdiovizualne rešitve. Na ta način želimo ohraniti dolgoročno konkurenčno prednost. Prav tako z navdušenjem sodelujemo z razvijalci iz vsega sveta, da bi spodbudili rast ekosistema naprav in storitev za vse primere rabe.«

promocijski material

SKUPAJ povezujemo možnosti

Za Huawei je uporabniška izkušnja vedno na prvem mestu. To je razlog, da se je podjetje v zadnjem desetletju osredotočilo na vzpostavitev ekosistema »1+ 8 + N«. V središču tega sta Huawei Share in Huawei HiLink, saj predstavljata mostova, ki povezujeta naprave in zagotavljata celostno uporabniško izkušnjo. Poleg inovacij na strojni opremi, Huawei še naprej razvija tudi mobilne storitve HMS, ki so uporabnikom dostopne prek tržnice z aplikacijami Huawei AppGallery.

Z usklajenim delovanjem stojne in programske opreme Huawei uporabnikom ponuja kakovostno uporabniško izkušnjo, v kateri lahko informacije preprosto delijo med povezanimi napravami. Brez težav in v vseh primerih rabe.

promocijski material

Leto 2019 je bilo za Huawei neobičajno. Kljub temu pa ostaja med uporabniki zaupanja vredna blagovna znamka, kar nedvoumno kažejo dosežni poslovni rezultati. Lani je namreč Huawei prihodke povečal za 30 odstotkov na 67 milijard ameriških dolarjev in med drugim uporabnikom po vsem svetu dostavil 240 milijonov pametnih telefonov. S tem dosežkom mu je uspelo ostati na drugem mestu med največjimi izdelovalci teh naprav. Hitro rast pa so zabeležili tudi drugje. Prodajo osebnih računalnikov so namreč povečali za 200, nosljivih naprav za 173 in brezžičnih zvočnih naprav za 210 odstotkov.

Za več informacij prosim obiščite: consumer.huawei.com/si