25. 2. 2022, 13:18 | Promocijska objava

IKEA Ljubljana praznuje prvi rojstni dan

promocijska fotografija

Danes mineva eno leto, odkar so se v ljubljanskem BTC Cityju odprla vrata prve trgovine IKEA v Sloveniji. V enem letu je v trgovini IKEA v BTC Cityju in v spletni trgovini www.IKEA.si nakupovalo 1.110.982 kupcev, klubu IKEA family pa se je pridružilo 125.100 novih članov.

Trgovina IKEA Ljubljana je v zgolj enem letu postala del življenja mnogih Slovencev in njihovih domov, to pa je dosegla s pohištvom in dodatki za dom, ki jih zaznamujejo izjemna funkcionalnost, lepa oblika, visoka kakovost in dostopne cene.

Topel sprejem trgovine IKEA Ljubljana se je odražal tudi v številkah. Danes praktično ni slovenskega gospodinjstva, ki ne bi imel vsaj enega kozarca ali posode s podpisom IKEA. Številke kažejo, da smo Slovenci kupili 120.000 IKEA lončnic – šest za vsako gospodinjstvo v Kopru. Med najbolje prodajanimi izdelki pa so bili tudi kozarci. Kupili smo jih okoli 293.000, kar je dovolj, da bi z njimi lahko naenkrat nazdravila celotna Ljubljana in še več. Naši kupci so pojedli tudi 212.580 mesnih in zelenjavnih hot dogov. Če bi jih jedli skupaj, bi si okusen obrok lahko delila desetina Slovencev.

»V osrčju vsega, kar počnemo, je naša vizija, da ustvarjamo boljši vsakdan za mnogo ljudi. Danes to bolj kot kadarkoli prej pomeni, da čim več ljudem omogočimo dostop do zdravih in trajnostnih rešitev za opremljanje doma podjetja IKEA. Naše trajnostne ambicije in cilji v Sloveniji bodo naravno sledili globalnemu pristopu podjetja IKEA. IKEA Slovenija je v ljubljanski trgovini že uvedla vrsto trajnostnih rešitev, ki odsevajo okoljevarstveno zavezanost podjetja, kot so sončne celice, geotermalna črpalka za ogrevanje in sistem za zbiranje deževnice, namenjene izpiranju in zalivanju,« pravi vodja trga IKEA Slovenija Cas Lachaert.

Cas Lachaert poudarja, da je podjetje IKEA vedno iskalo nove načine za cenovno še dostopnejšo, do ljudi in planeta še prijaznejšo in še bolj priročno podjetje, ki bo še bližje kupcem. »Trgovina IKEA v Ljubljani je ena od najbolj centralno lociranih rumeno-modrih škatel v regiji, zaradi česar je zlahka dostopna peš, na kolesu ali z javnim prevozom – na do okolja prijazen način,« še pravi Cas Lachaert.

Podjetje IKEA Slovenija je predano tudi ustvarjanju vključujočeega in spolno enakopravnega delovnega okolja, in to tako, da ponuja enake priložnosti za vse, na vseh ravneh in položajih, vključno z vodstveno ekipo podjetja. »Dosegli smo razmerje med spoloma 50/50 % in pri tem se ne bomo ustavili, saj želimo zagotoviti vključujočo in raznoliko kulturo, kjer so vsi posamezniki cenjeni zaradi svojih edinstvenih prispevkov.«

Spremljajte Metropolitan na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.